• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3833 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

رشد 26 امتيازي سايپايدك

شركت سايپايدك در افزايش رشد امتيازات رضايت مشتريان از شركت‌هاي ديگر ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش پيشي گرفت. بر اساس آخرين نتايج اعلام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به نمايندگي از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضايت‌مندي مشتريان از خدمات پس از فروش شركت سايپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتياز افزايش يافت كه اين ميزان بالاترين درصد رشد در بين شركت‌هاي داخلي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون