• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3844 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

ويژه

مديران و روساي گردشگري گردهم‌آمدند

دومين جلسه شوراي مديران در قالب نشست مديران و روساي ستاد و شعب تهران با حضور مديرعامل، قائم‌مقام و معاونين بانك گردشگري در محل سالن همايش‌هاي ستاد مركزي برگزار شد. به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري در اين نشست علي‌اصغر سفري، مديرعامل بانك گردشگري با اشاره به فضاي ايجاد شده در مورد فعاليت بانك‌هاي كشور، نقش همكاران شعب را در جلب اعتماد مشتريان و بيان واقعيت تلاش‌هاي بانك‌ها در خدمت به فضاي اقتصادي كشور حياتي دانست و گفت: از سوي ديگر از نهادهاي بالادستي كشور توقع داريم كه برخورد با بي‌انضباطي‌ها و بي‌انصافي‌ها در فضاي بانكي و مالي كشور را جدي‌تر از قبل دنبال كنند. سفري با اشاره به پروژه‌هاي مهم و بزرگ اقتصادي كه بانك گردشگري در حال اجرا دارد تاكيد كرد: با اجرايي شدن اين پروژه‌ها قطعا مردم و مشتريان ما درخواهند يافت كه چه اقدامات بزرگي توسط بانك گردشگري در راستاي تقويت اقتصاد كشور انجام شده است.


برگزاري مجمع فوق‌العاده عمومي ليزينگ صنعت و معدن

مجمع عمومي فوق‌العاده ليزينگ صنعت و معدن با حضور 90درصد از سهامداران شركت برگزار شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، دكتر ابوالفضل نجارزاده مدير امور مجامع و شركت‌هاي بانك صنعت و معدن ضمن اعلام اين خبر گفت: تغييرات اساسنامه شركت ليزينگ صنعت و معدن بر اساس اساسنامه ابلاغي بانك مركزي به تصويب مجمع رسيد.
گفتني است شركت ليزينگ صنعت و معدن با مجوز بانك مركزي وابسته به بانك صنعت و معدن در زمره خوشنام‌ترين شركت‌هاي ليزينگ كشور بوده و در راستاي سياست‌هاي اقتصادي نظام و مشاركت در رشد اقتصادي كشور درصدد داشتن حضوري فعال در عرصه منطقه‏‌اي و بين‌المللي است.

 

مديرعامل گاز استان مطرح كرد:
رشد شاخص گازرساني به حاشيه شهر مشهد در دولت تدبير و اميد

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با بيان اين مطلب كه رشد شاخص گازرساني به حاشيه شهر مشهد از افتخارات دولت تدبيرو اميد محسوب مي‌شود، گفت: طي چهارسال گذشته شاهد نهضت عظيم گازرساني در مناطق كمتربرخوردار استان بوديم. سيد حميد فاني در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد با بيان مطلب فوق افزود: تكيه بر توليدات داخلي و اعتماد به توانمندي‌هاي بومي متخصصان حوزه گاز طبيعي طي دولت يازدهم موجب بهره‌مندي هفت هزار و 424 خانوار روستايي در حاشيه شهر مشهد از نعمت گاز طبيعي شد. وي خدمت‌رساني به حاشيه شهرها را موجب تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عنوان و تصريح كرد: در همين مدت 64 روستاي حاشيه مشهد مقدس با هزينه‌اي معادل 346 ميليارد و 442 ميليون ريال به شبكه سراسري گاز كشور متصل شد.

بورگوارد برنامه‌هاي ايرانش را اعلام كرد

BORGWARD Group AG، توليد‌كننده جهاني خودرو، برنامه‌هاي خود را براي وارد شدن به بازار خودروي ايران اعلام كرد.  Ulrich Walker، مديرعامل شركت BORGWARD Group AG مي‌گويد: «BORGWARD پيشنهاد واقعا ويژه‌اي براي ارايه به بازار ايران دارد. به گفته وي، اين خودروهاي پرطرفدار مي‌توانند در آن واحد چندين نياز مهم رانندگاني را كه به دنبال يك خودروي لوكس هستند، نام تجاري براي‌شان مهم است و مي‌خواهند به راحتي همراه خانواده در يك ماشين جادار و بزرگ بنشينند را فراهم كنند. وي افزود: اين همه ماجرا نيست. قصد داريم احساس خريداري يك ماشين لوكس را مجددا تعريف كنيم و بالاترين سطح خدمات را داشته باشيم.»
وي تاكيد كرد: Bx5 و Bx7 دو مدل لوكس BORGWARD هستند. BX5 يك SUV است كه به راننده حس جواني، انرژي، هوشمندي و ايمني مي‌بخشد. تلفيق زيبايي‌شناسي و فناوري پيشرفته آلماني تركيبي كامل از قدرت، فرمان‌پذيري و هوشمندي را به ارمغان مي‌آورد. مديرعامل شركت بورگوارد افزود: BX7 بزرگ‌تر و لوكس است كه با فضاي داخلي بسيار چشمگير، امكانات متنوع همراه با پنج، شش و هفت صندلي حس خوبي را به راننده منتقل مي‌كند چراكه اين خودرو داراي سيستم هوشمندي است كه به راننده اجازه مي‌دهد تا از طريق تماس چشمي، لمسي و صدا ارتباط برقرار كند. ارايه خدمات باكيفيت به مشتريان يكي از مواردي است كه BORGWARD در سيستم جديد خريد اهميت بسيار زيادي به آن مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون