• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3867 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

دومين پيروزي فرنگي‌كار سابق تيم ملي در مسابقات MMA

علي‌اكبري حريف امريكايي را ناك اوت كرد

امير علي اكبري، فرنگي‌كار سابق ايران و نايب‌قهرمان رشته  MMA (هنرهاي رزمي تركيبي) در دومين مبارزه خود در سال جديد ميلادي در Rizin Cup مقابل تايلر كينگ فايتر امريكايي به روي رينگ رفت و در پايان در مدت زمان يك دقيقه و ۳۹ ثانيه حريف خود را با ضربات متعدد مشت ناك اوت كرد. اميرعلي اكبري در حالي به مصاف تايلر كينگ رفت كه صندلي‌ خالي در سالن سوپرآريانا باقي نمانده بود. تايلر، با 195 سانتي‌متر قد و 105 كيلوگرم وزن متولد سال 1980 ميلادي است. مسابقات در حالي پيگيري ‌شد كه شهر سايتاما باراني بود. بليت اين مسابقات از 5 هزار تا 100 هزار ين به فروش رسيد. با توجه به مبارزاتي كه اميرعلي اكبري در مبارزات قبل خود داشته به سرعت بين مردم اين كشور محبوبيت به دست آورده و برخي از تماشاگران حاضر در سالن عكس او را در دست داشتند. علي‌اكبري هنگام ورود به رينگ مبارزه سربند «يا حيدر كرار» بر پيشاني داشت.
اين مبارزه در چارچوب سازمان رايزين و در سالن سايتاما سوپرآريانا در استان سايتاما ژاپن و با استقبال بي‌نظير علاقه‌مندان به MMA برگزار شد. كينگ پيش از انجام اين مبارزه بارها ادعا كرده بود اين مبارزه را خيلي آسان و يك طرفه پيروز خواهد شد. علي‌اكبري در نخستين مبارزه خود در سال جديد در شهر يوكوهاماي ژاپن مقابل ژرونيمو دوس سانتوس از برزيل به روي رينگ رفت و در پايان مقابل اين بوكسور مطرح برزيلي در مدت زمان ۳ دقيقه و ۳۴ ثانيه به برتري رسيد.
امير علي‌اكبري پيش از شروع مسابقه گفته بود: خدا را شكر شرايط بدي ندارم. ان‌شاءالله تا يكي، دو ساعت ديگر وارد رينگ خواهم شد. از همه مردم ايران تقاضا دارم فرزند كوچك خود را دعا كنند تا بتوانم روسفيد از رينگ خارج شوم و با شكست حريف امريكايي پيش مردم ايران روسفيد باشم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون