• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3871 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

اين پرسپوليس مي‌تواند ركورد برد تاريخ ليگ را بشكند

منشا در خط حمله جنگ راه انداخته است

علي انصاريان پيشكسوت باشگاه پرسپوليس

تراكتورسازي امسال نسبت به فصل قبل ضعيف‌تر شده چرا كه آنها نتوانستند خوب يارگيري كنند و دست يحيي گل‌محمدي كاملا خالي است اما اين موضوع چيزي از ارزش‌هاي پرسپوليس كم نمي‌كند و آنها قدرت زيادي دارند. پرسپوليس امسال خوب يارگيري كرد و از طرفي بازيكنان موثر فصل گذشته‌اش را حفظ كرده است. با آمدن منشا هم وضعيت اين تيم بهتر شده و ديديد كه روز گذشته كاميابي‌نيا هم گل خوبي زد تا آرام‌آرام خودش را به تيم تحميل كند و قطعا زدن اين گل باعث مي‌شود كه او با روحيه بسيار خوبي وارد بازي‌ها شود. تراكتورسازي به دليل شرايطي كه دارد امسال خيلي تحت فشار است و اين موضوع فشار زيادي به اين تيم وارد خواهد كرد اما درباره پرسپوليس هم بايد بگويم كه شاگردان برانكو از 2 بازي 6 امتياز گرفتند و مطمئنا با ادامه اين روند قادر خواهند بود ركورد بيشترين برد در تاريخ ليگ را بشكنند. معتقدم كه پرسپوليس تيم يكدستي است و آنها مي‌توانند اين ركورد فوق‌العاده را به نام خودشان ثبت كنند. اول ليگ است و برخي از تيم‌ها هنوز از شرايط بدنسازي بيرون نيامده‌اند. چه كسي فكر مي‌كرد نفت تهران كه بازيكنانش ظهر در خانه بودند، عصر آن روز بتوانند سپيدرودي كه چند هفته كار كرده بود را شكست دهد؟ اين مسائل باعث مي‌شود كه فوتبال زير سوال برود. در فوتبال چيزي قابل پيش‌بيني نيست و شما نمي‌توانيد هيچ نتيجه‌اي را از قبل مشخص كنيد. به همين دليل است كه مي‌گويم براي نظر دادن در مورد تيم‌ها الان زود است كه بخواهيم صحبت كنيم هرچند كه اعتقاد دارم پرسپوليس حسن بزرگي دارد و آن اين است كه 9-8 تن از بازيكنان فصل قبلش امسال هم كنار اين تيم هستند.
به نظرم بازي آينده پرسپوليس مقابل نفت تهران بايد بازي راحتي باشد چرا كه پرسپوليس در زمين خودش و مقابل هوادارانش بازي مي‌كند و نفت هم شايد تيم خيلي محكمي نباشد اما اگر بازيكنان بخواهند اين تيم را دست كم بگيرند شايد به مشكل بخورند. پرسپوليس بايد همين روندي كه دارد را ادامه دهد و امتيازات را خوب جمع كند. از طرفي شاگردان برانكو امثال آسيا را هم در پيش دارند و بايد به گونه‌اي نتيجه بگيرند كه در آسيا هم خودي نشان دهند.
با اضافه شدن گادوين منشا به پرسپوليس در خط حمله اين تيم، جنگ به راه افتاده است و اين يك اتفاق جالب و ويژه خواهد بود كه بازيكنان در عين رفاقت بايد با هم رقابت هم داشته باشند. از طرفي انگيزه بازيكنان بسيار بالاست و برانكو نيمكت قدرتمندي در اختيار دارد كه حتي ارنج كردن را هم برايش سخت كرده است. برانكو دست بازي روي نيمكت خواهد داشت و اميدوارم كه اين موضوع به سود پرسپوليس شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون