• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3871 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۴ مرداد

خبر كوتاه

قرعه‌كشي پلي‌آف ليگ قهرمانان اروپا
قرعه‌كشي آخرين مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان اروپا در سوييس برگزار شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند. در مهم‌ترين بازي المپياكوس كه از حضور كريم انصاري فرد بهره مي‌برد برابر رييكا كرواسي قرار خواهد گرفت. در ديگر ديدار مهم اين مرحله ليورپول به مصاف هوفنهايم مي‌رود. ديگر بازي‌هاي به شرح زير است: قره باغ – كپنهاگ. آپوئل نيكوزيا- اسلاويا پراگ. سلتيك- آستانا. باشاك شهير- سويا. يانگ بويز- زسكا مسكو. ناپولي- نيس. اسپورتينگ ليسبون- استوا بخارست. ديدارهاي رفت روزهاي بيست و چهارم و بيست و پنجم مرداد برگزار مي‌شود و بازي‌هاي برگشت يك هفته بعد (يكم و دوم شهريور) انجام خواهد شد.

دستگيري عامل انتشار مطلب موهن به هواداران تراكتور
معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌شرقي گفت: فرد هتاك به هواداران تراكتورسازي دستگير و تحويل مقامات قضايي شد. اسماعيل اسمعيل‌پور در رابطه با درج مطلب موهن در يك نشريه الكترونيكي غيرمجاز معاند كه از خارج از كشور اداره مي‌شود در خصوص بازي تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي اعلام داشت: برد و باخت و در كنار آن برخي حواشي جزو لاينفك فوتبال بوده و در تمام كشورها مرسوم است اما توهين در نشريات به ويژه توهين به اقوام به هرشكل آن مذموم بوده و توسط تمام انسان‌هاي آزاده موضوعي رد شده است و دسيسه دشمنان كشور با ديدگاه تفرقه‌افكني محسوب مي‌شود. وي افزود: همه اغفال شده‌ها اعم از بيرون از كشور يا داخل بدانند پليس همواره با هوشياري خاص در پي معاندين نظام در اشكال مختلف بوده و با آنان برخورد لازم را به عمل خواهد آورد و در اين موضوع نيز با ورود به موقع پليس فتا استان آذربايجان شرقي فرد خاطي اغفال شده بلافاصله دستگير و تحويل مقامات قضايي شد.


واليبال بانوان راهي فيليپين مي‌شود

مسابقات واليبال بانوان قهرماني آسيا به ميزباني فيليپين و از 18 مرداد آغاز مي‌شود. تيم ملي كشورمان براي شركت در اين دوره از رقابت‌ها شنبه ساعت 23 تهران را به مقصد مانيل ترك مي‌كند. بانوان واليباليست ايران براي آمادگي بيشتر جهت حضور در اين رقابت‌ها اردوي يك هفته‌اي در ويتنام برگزار كردند كه برگزاري چند ديدار دوستانه در دستور كار سرمربي تيم قرار گرفت.
تيم ملي واليبال ايران در اين مسابقات با تيم‌هاي تايلند، چين تايپه و مالديو در يك گروه قرار دارد. 14 بازيكن اعزامي به فيليپين مشخص شدند كه اسامي به شرح زير است: زينب گيوه، مائده برهاني، مهديه خواجه كلايي، سودابه باقرپور، فرانك بابليان، الهام فلاح، نگار كياني، فرزانه مراديان، مهسا صابري، مهسا كدخدا، مينا روستا، تهمينه گرزني، ندا چملانيان و فرزانه زارعي.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون