• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3178 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن

بيانيه

بيانيه ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت سالروز پيروزي شكوهمند 22 بهمن

بيست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملي است؛ نشان‌دهنده عزم عمومي ملت ايران است؛ مظهر همان چيزي است كه هر دشمني را در حد و اندازه‌اي از اقتدار نظامي و توانايي‌هاي تبليغاتي و سياسي، مرعوب مي‌كند. 22 بهمن ماه روزي است كه در تاريخ ايران ماندگار شد چرا كه در اين روز رژيم ديكتاتور و مستبد از بين رفت و رژيمي اسلامي و مردم‌سالار بر سر كار آمد. انقلابي كه با پيروي از رهبر فرزانه و پشتيباني از ولايت فقيه روح تازگي به خود گرفت و از دست‌اندازي نابخردان، نامحرمان و بيگانگان مصون ماند. اين روز يادآور يكپارچگي و خروش و شكوه فراگير مردم متعهد ايران است. مردمي كه با وحدت و تلاش و بذل مال، جان و خون خود و پيروي از رهبري‌هاي حضرت امام خميني(ره) پرچمدار انقلاب اسلامي در راه خداوند متعال، قله آزادي و استقلال را فتح كردند و نظام اسلامي را به دست آوردند. ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) از آحاد ملت بزرگوار ايران جهت شركت پرشكوه در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن دعوت به عمل مي‌آورد تا همانند گذشته حضوري پرشور و وحدت‌آفرين داشته و مشت محكمي بر بدخواهان انقلاب اسلامي بكوبند. پروردگارا فرموده‌اي: كه سرنوشت هر قومي را به خودشان نهاديم و به ملت ايران لطف كردي تا با رهبري مردي از تبار خوبان، انقلاب‌شان به ثمر رسد، كه اينك زير چتر ولايت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) تكيه‌گاهي جز نيروي الهي ندارد. ايشان را مستدام وپيروز فرما، و شر دشمنانش را به خودشان بازگردان.

 

وزارت دفاع در بيانيه‌اي به مناسبت 22بهمن اعلام كرد

ملت ايران در 22 بهمن پيشتازي «گفتمان انقلاب اسلامي» را نشان خواهد داد

وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بيانيه‌اي با گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، فراگيري تقابل جبهه حق با جبهه‌ باطل و رويارويي ملل و جوامع حق‌طلب و آزاديخواه با نظام سلطه و استكبار را از پيامدهاي انقلاب اسلامي و گفتمان منحصر به‌فرد آن‌ دانست.
به گزارش فارس در بخشي از اين بيانيه آمده است:
با گذشت 36 سال از انفجار نور و پيروزي انقلاب اسلامي، گفتمان منحصربه‌فردي كه با اراده ولي‌فقيه و رهبري اين انقلاب توليد و با شاخصه‌ دفاع از مظلوم و ايستادگي برابر قدرت‌هاي استكباري و صهيونيسم بين الملل كه در پهنه‌ جهاني به ويژه در سطح منطقه راهبردي شمال آفريقا و غرب آسيا ظهور يافته است با وجود نقشه‌ها و توطئه‌هاي شيطاني نظام سلطه هم‌اكنون انسجام، اقتدار و سازماندهي جبهه‌ بيداري و مقاومت جهاني را رقم زده است.
وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در اين بيانيه، با تبريك طليعه‌ سي و هفتمين بهار عزت و آزادي به ملت ايران و گراميداشت ياد، خاطره و آرمان‌هاي متعالي حضرت امام خميني(ره) و شهيدان والامقام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و هزار شهيد سرافراز صنعت دفاعي، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم براي شركت پر شور و با نشاط در راهپيمايي 22بهمن‌‌ماه اعلام مي‌دارد: ‌ملت ايران در 22 بهمن امسال نشان خواهد داد بر خلاف آرزوي ضد انقلاب و روياهاي شيطاني جبهه استكبار و سلطه، پيشتازي «گفتمان انقلاب اسلامي» در عرصه تحولات راهبردي در مقياس منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي را همچنان واقعيت مسلم و انكارناپذير تاريخ معاصر قرار خواهد داد و با نصب‌العين قراردادن منويات و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت و فرماندهي معظم كل قوا (مدظله العالي) تهديدات دشمن رادر حوزه‌هاي مختلف به فرصت‌هاي راهبردي براي پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي بلند خود تبديل مي‌كند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون