• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3872 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ مرداد

ويژه

انتقاد از مصرف بي‌رويه گاز در خراسان رضوي
رييس امور پژوهش و فناوري شركت گاز خراسان رضوي با انتقاد از مصرف بي‌رويه گاز در استان گفت: با تعامل و همكاري مردم و مسوولان مي‌توانيم زمينه نگهداشت اين نعمت الهي را براي آيندگان فراهم آوريم. سيد ايمان پيش بين در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد با اشاره به مصرف سالانه بيش از 11 ميليارد مترمكعب گاز طبيعي در استان اظهار داشت: پايين بودن نرخ بهره‌وري گاز در ايران و عدم وجود عوامل انگيزشي براي بهينه‌سازي باعث مصرف بي‌رويه اين نعمت الهي شده است.

 خدمتي ديگر از بانك آينده
بانك آينده، به‌منظور تامين رضايت بيشتر هموطنان، امكان پرداخت دسته‌اي قبوض، حقوق، سود سهام و... را فراهم كرد. بانك آينده با هدف پاسخگويي به نياز مشتريان حقوقي و مشترك و نيز صرفه‌جويي در وقت و هزينه آنها، قابليت پرداخت دسته‌اي به حساب‌هاي كاركنان يا ذي‌نفعان مشتريان را از طريق سامانه «كيليد»، فعال كرد. بر اين اساس، مشتريان سامانه «كيليد»، قادر خواهند بود؛ بدون مراجعه به شعب بانك و از طريق نسخه «وب‌كيليد»، نسبت به پرداخت حقوق، پاداش، سود سهام و... به حساب ذي‌نفعان در بانك آينده يا ساير بانك‌ها، اقدام كنند. از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين سامانه، مي‌توان به امكان واريز به حساب مشتري با بارگذاري فايلي شامل: يكي از اقلام اطلاعاتي «شماره حساب بانك آينده»، «شماره كارت بانك آينده» و «شماره شباي ساير بانك‌ها»، به ‌صورت تركيبي در يك فايل اشاره كرد.

جايزه 500 (پانصد) ميليون ريالي بانك آينده، اهدا شد
به ‌مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع)، جوايز برندگان طرح سپرده نوروزي آينده (جشنواره سنا) بانك آينده، اهدا شد. مراسم اهداي جوايز برندگان، روز پنجشنبه، مورخ 12/05/1396، با حضور تعدادي از مشتريان، مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره، ساير مديران و روساي شعب مربوط در بانك آينده، در سالن همايش‌هاي بين‌المللي كتابخانه ملي ايران، برگزار شد.

قدرداني وزير صنعت، معدن و تجارت از مديرعامل بانك رفاه
آقاي محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت با اهداي لوح سپاس از دكترمحمدعلي سهماني، مديرعامل بانك رفاه به دليل حضور فعال در كارگروه ملي تسهيل و رفع موانع توليد قدرداني كرد. در جلسه‌اي كه به همين منظور نهم مردادماه سال جاري و با حضور تني چند از مسوولان عاليرتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن اهداي لوح سپاس وزير به دكتر سهماني، از حضور و حمايت بانك رفاه در عرصه اشتغال و توليد قدرداني و اظهار اميدواري شد حمايت‌ها و اقدامات فعال بانك براي كمك به توليد و توسعه اشتغال در سال جاري نيز در سراسر كشور و در همه استان‌ها تداوم يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون