• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3877 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ مرداد

ويژه

توانايي توليد 100 درصد حجم رنگQLED سامسونگ
انجمن معتبر آزمايش و گواهي ورباند دوچر الكترونيكر (VDE) اخيرا گواهي «توانايي توليد ۱۰۰ درصد حجم رنگ» را براي سري ۲۰۱۷ تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ صادر كرد. اين گواهي كه براي اولين بار براي يك توليدكننده تلويزيون صادر مي‌شود نشان مي‌دهد كه حجم رنگ با سرعت در حال تبديل شدن به روشي كارآمد براي اندازه‌گيري دقت نمايش رنگ است.


در راستاي رونق كسب و كار و افزايش توليد و اشتغال
بانك‌پاسارگاد تسهيلات ارزان‌قيمت اعطا مي‌كند

 بانك‌پاسارگاد در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، تامين نقدينگي براي اشخاص حقيقي و حقوقي و به منظور رونق كسب ‌و كار و افزايش توليد و اشتغال، با ايجاد فرصتي مناسب براي مشتريان، كسبه، تجار و شركت‌ها، اقدام به اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت مي‌كند.
هم‌وطنان گرامي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و بهره‌مندي از اين تسهيلات ويژه، به شعبه‌هاي بانك‌پاسارگاد در سراسر كشور مراجعه كنند. همچنين مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره 82890 و سيستم دريافت نظرها در سايت اين بانك به آدرس
 www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتريان هستند.


براساس اعلام معاونت فروش سايپا در واكنش به يك خبر نادرست
در صورت نبودن ضبط صوت پرايد به هنگام تحويل مبلغ آن به مشتري عودت داده مي‌شود

معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در واكنش به خبر نادرست يكي از رسانه‌ها مبني بر اينكه سايپا پس از گران كردن قيمت پرايد، برخي لوازم داخل خودرو نظير ضبط صوت و كيف آچار را كم كرد، اعلام داشت: كم كردن ضبط صوت و برخي لوازم ديگر پرايد به هنگام تحويل به مشتري صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزينه آن در قالب كسري قطعه به مشتري عودت داده مي‌شود.
 به گزارش سايپانيوز، معاونت بازاريابي و فروش سايپا تاكيد كرد: شركت سايپا خود را در مقابل تعهدات به مشتريان مسوول مي‌داند و قويا اعلام مي‌كند كه كم كردن كيف آچار و مقدار بنزين به هنگام تحويل به مشتري به هيچ‌وجه صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت در خودرو پرايد مطمئنا تمام قيمت آن به مشتري برگردانده مي‌شود كه به پيوست نمونه‌اي از فاكتورهاي صادر شده در خصوص عودت مبلغ كسري قطعه جهت روشن شدن افكار عمومي ارسال مي‌شود.
برپايه اين گزارش، رعايت آيين‌نامه اجرايي قانون حمايت از مصرف‌كنندگان به دقت توسط دستگاه‌هاي ذي ربط و همچنين شركت سايپا كنترل مي‌شود و افزايش شاخص‌هاي رضايت‌مندي مشتريان گروه سايپا اعلام شده توسط بازرسين مستقل، نشان‌دهنده اين موضوع است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها