• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3884 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

ويژه

همراه اول هشدار داد
فقط از مراكز معتبر سيم‌كارت بخريد

اپراتور اول در اطلاعيه‌اي به مشتركين خود هشدار داد، سيم‌كارت همراه اول را فقط از درگاه‌هاي معتبر فروش، خريداري كنند. اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد: همان طور كه همراه اول پيش از اين نيز بارها اعلام كرده، اخيرا مشاهده شده، افرادي از طريق تلفن ثابت در تماس با مشتركين اين اپراتور، خريد سيم‌كارت همراه اول را با يك شماره مشابه و قيمتي بالاتر از قيمت مصوب و با شرايط بسيار ويژه، پيشنهاد مي‌دهند كه اغلب از خريداران كلاهبرداري شده و پس از فروش، فروشنده پاسخگو نيست. اين در حالي است كه اپراتور اول فقط از طريق درگاه‌هاي رسمي فروش خود، اقدام به واگذاري و فروش سيم‌كارت مي‌كند. همراه اول در اطلاعيه خود تاكيد كرده، فروشندگان مذكور رابطه‌اي با همراه اول نداشته و مشتركين نبايد به اعتبار همراه اول، به آنها اعتماد كنند. همچنين همراه اول تصريح كرده است، مشتركين براي خريد سيم‌كارت مي‌توانند از طريق فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي همراه اول، دفاتر خدمات مشتركين و پرتال اين اپراتور بخش «ثبت‌نام گلچين» به نشاني sim.mci.ir، اقدام به خريد سيم‌كارت با قيمت مصوب كنند. گفتني است سامانه فروش تلفني همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشي تلفن همراه و محصولات نوترينو است و سفارش، خريد و تحويل محصولات همراه اول، در درب منزل فقط با ارسال يك پيامك رايگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت مي‌پذيرد؛ به اين صورت كه پس از ارسال پيامك به سرشماره مذكور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترك تماس گرفته و خريد محصول انجام مي‌شود.
 
محصول جديد بيمه البرز عرضه مي‌شود
«چترا» در راه است

بيمه البرز در آستانه فرارسيدن عيد سعيد غديرخم از طرح جديد بيمه‌اي خود با عنوان «بيمه نامه چترا» رونمايي مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت به مناسبت عيد سعيد غدير خم، طرح جديد بيمه نامه «چترا» را كه حاصل شش دهه فعاليت و تجربه شركت بيمه البرز است، معرفي و به بازار عرضه مي‌كند. بر اين اساس، بيمه‌نامه «چترا» كامل‌ترين پوشش بيمه عمر و زندگي در صنعت بيمه است. اين گزارش حاكي است، بيمه البرز در سال‌هاي گذشته در طراحي و عرضه محصولات جديد بيمه‌اي در بين شركت‌هاي بيمه همواره پيشتاز بوده است.

مجوز تاسيس كارخانه فولاد‌سازي در اهواز صادر شد
20 روز پيش در جلسه هيات دولت با تاسيس كارخانه فولادسازي در شهر اهواز و در جوار شركت فولادسازي اكسين خوزستان موافقت شد. در همين رابطه محمودپور، مديرعامل شركت فولاد اكسين خوزستان روز شنبه با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت جواز تاسيس كارخانه فولاد‌سازي اين شركت را دريافت كرد. محمودپور همچنين با حضور در دفتر حسن‌زاده، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به بحث و تبادل‌نظر درخصوص اجراي كليه مراحل فني و قانوني احداث كارخانه فولاد‌سازي پرداختند.

ششمين دوره تقدير از سرآمدان روابط عمومي برگزار شد
ششمين دوره تقدير از سرآمدان روابط عمومي با حضور رييس مركز روابط عمومي وزارت كشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران روز چهارشنبه 25 مرداد با حضور دكتر شجاعي كياسري مشاور محترم وزير كشور و رييس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت كشور با توجه به نقش و اهميت روابط عمومي در وزارت كشور و استانداري‌ها، هوشمند سفيدي دبيركل و سخنگوي خانه روابط عمومي ايران و جمعي از روابط عمومي‌ها در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد. در ششمين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران از روابط عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان با اعطاي تنديس زرين تقدير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون