• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3887 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

ويژه

تخفيف 50 درصدي بيمه آرمان به مناسبت روز پزشك

بيمه آرمان به مناسبت بزرگداشت «روز پزشك» از اول شهريور به مدت يك هفته در بيمه‌نامه مسووليت حرفه‌اي پزشكان و پيراپزشكان تخفيف اعمال مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بيمه آرمان؛ مديريت بيمه‌هاي مسووليت در اطلاعيه‌اي اعلام كرد در طول اين هفته براي بيمه‌نامه‌هاي انفرادي پزشكان و پيراپزشكان تخفيف 50 درصدي اعمال مي‌شود.  براساس اين گزارش، پزشكان و پيراپزشكان براي استفاده از اين تسهيلات مي‌توانند به شعب و سرپرستي‌هاي بيمه آرمان در سراسر كشور مراجعه و نسبت به خريد بيمه نامه اقدام كنند.


نگاهي به مزاياي تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ
تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ با بهره‌ بردن از مواد جديد كوانتوم‌دات مي‌توانند حجم رنگ عالي، دقت رنگ فوق‌العاده، روشنايي بهينه و عميق‌ترين حالت رنگ مشكي را پيش چشم كاربر قرار دهند. با مجموع اين خصوصيات، كيفيت تصوير اين تلويزيون‌ها به‌ صورتي بي‌مانند از تمامي تجربه‌هاي قبلي شما متمايز خواهد بود.
تلويزيون‌هاي QLED كه در سال 2017 رونمايي شدند و به زودي روانه بازار ايران خواهند شد، نخستين تلويزيون‌هاي جهان هستند كه مي‌توانند ۱۰۰ درصد حجم رنگ را ايجاد كنند. توانايي نمايش 100 درصد حجم رنگ به اين معني است كه با افزايش روشنايي تلويزيون يا كاهش آن تغييري در نمايش كيفيت تصوير اتفاق نمي‌افتد موضوعي كه حتما در تلويزيون‌هاي معمولي با آن روبه‌رو شده‌ايد. وقتي در تلويزيون‌هاي معمولي روشنايي را در بيشترين ميزان تنظيم كنيد عملا بسياري از طيف‌هاي رنگي روشن مثل رنگ سفيد و طوسي و امثال آن از ديد محو مي‌شوند. اين در حالي است كه تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ رنگ‌هاي حوزه رنگ DCI-P3 را مي‌توانند بدون توجه به ميزان روشنايي تصوير، بين ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نيت، به‌صورت كامل نمايش دهند.
اين پيشرفت در نمايش كيفيت تصوير در تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ حاصل استفاده از يك آلياژ جديد مواد كوانتوم‌دات است كه به اين تلويزيون‌ها امكان مي‌دهد بازه‌اي بزرگ‌تر از رنگ‌ها را با دقتي بسيار بيشتر از تلويزيون‌هاي معمولي نمايش دهند.


تسهيلات سرمايه در گردش براي فعاليت‌هاي دانش‌بنيان بخش صنعت و معدن
بانك توسعه صادرات ايران براي تامين سرمايه در گردش بخش صنعت و معدن در مناطق اعمال نرخ ترجيحي و فعاليت‌هاي دانش بنيان مرتبط در تمامي مناطق از محل منابع صندوق توسعه ملي در مجموع 1200 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت مي‌كند.
به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، دو قرارداد اين بانك و صندوق توسعه ملي كه بابت اعطاي اين نوع تسهيلات منعقد شده، هركدام به ارزش 600 ميليارد ريال است.
نرخ سود تسهيلات پرداختي به متقاضيان از محل اين سپرده 12 درصد است و سقف اعطاي آن براي اشخاص حقوقي 100 ميليارد ريال و براي اشخاص حقيقي 20 ميليارد ريال خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون