استراتژي سايپا عرضه
دو محصول در سال است
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا همزمان با مراسم ورود به بازار ساينا اتومات در جمع نمايندگيهاي منتخب گروه خودروسازي سايپا گفت: حداقل سالانه يك محصول جديد به بازار عرضه ميكنيم و اميدواريم اين استراتژي به نحوي تغيير كند كه سايپا قابليت عرضه دو محصول توليد داخلي را در سال داشته باشد. به گزارش سايپانيوز، در اين مراسم دكتر مهدي جمالي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان وضعيت دو سال گذشته سايپا گفت: دو سال قبل نگرانيهاي زيادي براي سايپا وجود داشت و امروز در شرايطي قرار داريم كه بارقههاي روشنايي در سايپا براي همه مشخص شده است.