• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3911 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور

ابهام در راي مانوئل ژوزه

حدود يكسالي مي‌شود كه باشگاه پرسپوليس درگير پرونده مالي مانوئل ژوزه است. سرمربي پرتغالي كه حالا براي دريافت مطالبه‌اش دست به شكايت زده و دو فصل است پرسپوليس را با خطر كسر امتياز مواجه كرده. در روزهاي گذشته خبري منتشر شد مبني بر صادر شدن راي نهايي پرونده مانوئل ژوزه و پرسپوليس هم اعلام كرد نسبتا پول لازم را مهيا كرده است. با اين همه برخي از جمله خبرگزاري ايسنا مدعي هستند ممكن است اين بازي مديران پرسپوليس باشد و اصلا رايي صادر نشده باشد. ايسنا ديروز در گزارشي جالب توجه نوشت: شواهدي وجود دارد كه نشان مي‌دهد، شايد راي پرونده ژوزه از سويCAS (دادگاه عالي ورزش) صادر نشده است. يكي از دلايلي كه اين شائبه را به واقعيت نزديك مي‌كند، پاسخ ندادن باشگاه پرسوليس به نامه فدراسيون فوتبال است، چراكه پيش از اين محمدرضا ساكت دبيركل فدراسيون با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس ارسال رونوشت راي مانوئل ژوزه به فدراسيون فوتبال را خواستار شده است اما مديران پرسپوليس تاكنون پاسخي به اين نامه نداده‌اند. طبق قوانين الزامي هم بر ارسال رونوشت از سوي باشگاه به فدراسيون فوتبال نيست اما جالب است بدانيد، فيفا هر زماني حكمي در محكوميت يك باشگاه ايراني صادر شده، علاوه بر ابلاغ حكم به باشگاه مذكور يك رونوشت هم براي فدراسيون فوتبال ارسال كرده اما اين‌بار ظاهرا اين قاعده رعايت نشده و مسوولان فدراسيون فوتبال هيچ رونوشت رايي دريافت نكرده‌اند.
البته در اين ميان فدراسيون مي‌تواند با ارسال نامه‌اي به فيفا، دريافت راي صادره عليه پرسپوليس را خواستار شود اما با توجه به روال ارسال آراي قبلي، اين سوال در ذهن ايجاد مي‌شود كه چرا راي دادگاه عالي ورزش عليه پرسپوليس اين‌بار فقط به باشگاه ارسال شده و فدراسيون هيچ رونوشتي از فيفا دريافت نكرده است؟
نكته قابل توجه ديگر اين است كه مديران باشگاه پرسپوليس تاكنون هيچ‌وقت به مبلغ دقيق محكوميت پرسوليس نيز اشاره نكرده‌اند و از طرف ديگر خبر دريافت راي را هم در سايت رسمي باشگاه منتشر نكرده‌اند كه اين نكات نيز بر ابهامات اين ماجرا مي‌افزايد.
با كنار گذاشتن همه اين موارد، يك سوال در ذهن شكل مي‌گيرد، آيا واقعا راي مانوئل ژوزه عليه قرمزهاي پايتخت صادر شده يا اينكه باشگاه پرسپوليس با تكيه بر اين موضوع، به‌دنبال مظلوم‌نمايي مالي است؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون