• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3941 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

زمزمه‌هاي نرفتن قهرمان وزنه‌برداري المپيك به مسابقات جهاني

كيانوش رستمي بايد مدرك دهد كه از امريكا برمي‌گردد

در فاصله زماني حدود يك ماه مانده تا آغاز مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جهان، زمزمه‌هاي حضور نداشتن كيانوش رستمي به گوش مي‌رسد و احتمال دارد اين وزنه‌بردار به مسابقات جهاني نرود. قهرمان المپيك ريو در ركورد‌گيري اخير تيم ملي شركت نكرد كه اين مساله انتقاداتي را نسبت به او در پي داشت و شايد ركوردهاي او در حد قابل قبولي نبوده كه حاضر نشده در ركوردگيري شركت كند. در حال حاضر بحث به مشكل برخوردن ويزاي او عنوان شده و اين در حالي است كه رستمي جزو نخستين نفراتي بود كه موفق به اخذ ويزا شد و وزنه‌برداران ايران ديگر مشكلي بابت ويزا ندارند.
رستمي: مي‌گويند ويزاي من و برادرم مشكل دارد
رستمي درباره احتمال نرفتنش به مسابقات جهاني بيان كرد: امروز از سوي فدراسيون به من خبر دادند كه ويزاي من و برادرم به مشكل برخورده است و مجددا بايد به دوبي برويم. از اين موضوع خيلي متعجب هستم كه چرا زودتر اعلام نشد.
اكنون هم بايد در كوران تمرينات به دوبي بروم. او در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني قرار است به دوبي برود، تاكيد كرد: هنوز معلوم نيست و قرار است به من خبر بدهند اما وقت كم است و در اين مرحله تمريني اين اتفاق باعث استرس مي‌شود. رستمي در پاسخ به اين پرسش كه وضعيت ركوردي او چگونه است و ممكن است گفته شود بحث ويزا بهانه است و او وضعيت ركوردي خوبي ندارد، تصريح كرد: وضعيتم خوب و رو به پيشرفت است. شرايط بدني خوبي دارم. تمرينات هم طبق برنامه‌اي تعيين شده در حال اجرا است.
مرادي: نگران عدم صدور ويزا براي كيانوش هستيم
علي مرادي، رييس فدراسيون وزنه‌برداري در خصوص مشكلي كه براي صدور ويزاي رستمي به وجود آمده، اظهار داشت: از طريق كميته برگزاري مسابقات اطلاع دادند كه رستمي به دليل نقص مدارك بايد مجددا به سفارت امريكا در دوبي برود. به همين دليل براي اين وزنه‌بردار وقت مصاحبه گرفته خواهد شد تا ويزا براي او و برادرش صادر شود. ضمن اينكه مشكلي كه براي كيانوش رخ داده ممكن است براي ساير وزنه‌برداران هم رخ دهد. كيانوش بايد مداركي ارايه كند كه پس از مسابقات قهرماني جهاني به ايران برمي‌گردد. اينكه گفته مي‌شود او مصدوم است واقعيت ندارد اما مشكل فعلي رستمي را نه مي‌توانيم بگوييم حاد است و نه مي‌توانيم بگوييم حاد نيست در نهايت اميدواريم او بتواند به امريكا اعزام شود. اين مساله براي ما هم تازگي دارد چون دفعات قبل بعد از مرحله مصاحبه، دوباره درخواست انجام مصاحبه نمي‌شد اما براي رستمي اين اتفاق رخ داد. ما واقعا بابت اين اتفاق نگرانيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون