• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3941 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

اخبار كوتاه

راز بزرگ نوير بعد از ۹ سال فاش شد

مانوئل نوير يكي از دروازه‌بان‌هاي بزرگ فوتبال آلمان و اروپا است. نوير در اواخر فصل قبل با آسيب‌ديدگي‌ شديدي مواجه شد و بازي‌هاي زيادي را از دست داد. روزنامه بيلد بعد از ۹ سال رازي را درباره سنگربان ملي‌پوش بايرن‌مونيخ فاش كرد و آن اينكه او در اواخر حضور خود در شالكه بعد از آسيب‌ديدگي‌ شديدي كه با آن مواجه شد، مجبور شد در پاي خود قطعه‌اي پلاتين بگذارد. هرچند اين باعث نشد تا براي او مشكلي به وجود آيد و اين بازيكن بزرگ عملكرد درخشاني در بايرن مونيخ داشته است.


گزينه نيمار براي جايگزيني كاواني

نيمار ستاره برزيلي رابطه خوبي با ادينسون كاواني همبازي خود در پاري‌‌سن‌‌ژرمن ندارد. درگيري لفظي اين دو بازيكن بر سر ضربه پنالتي‌ بازتاب زيادي در رسانه‌هاي فرانسوي و اروپايي داشت. روزنامه برنابئو نزديك به باشگاه رئال‌مادريد نوشت كه نيمار دوست دارد زمينه‌ساز پيوستن كريم بنزما به پاري‌‌سن‌‌ژرمن شود تا در اين صورت كاواني مجبور به جدايي شود. هواداران رئال‌مادريد قطعا از اين معاوضه بنزما با كاواني خوشحال خواهند شد هر‌چند كه به خوبي مي‌دانند زيدان علاقه بسيار زيادي به بنزما دارد و اجازه جدايي را به اين بازيكن نمي‌دهد.

جودوي ايران همچنان روي نوار ناكامي

در جريان رقابت‌هاي روز پاياني جودوي گرنداسلم ابوظبي، وحيد نوري نماينده وزن 90- كيلوگرم ايران در نخستين مبارزه به مصاف حريفي از آذربايجان رفت و در مدت زمان يك دقيقه و 8 ثانيه نتيجه را واگذار كرد و از دور رقابت‌ها كنار رفت. به اين ترتيب در پايان اين رقابت‌ها 5 جودوكار ايران شامل محمد رشنونژاد در وزن ۶۰-، قاسم نوري‌زاده در وزن ۶۶-، محمدمحمدي بريمانلو و مهدي فتحي ‌پور در وزن 73- و وحيد نوري در وزن 90- كيلوگرم با نمايشي ضعيف از رقابت‌هاي گرنداسلم ابوظبي كنار رفتند و تنها سعيد ملايي نماينده وزن 81- كيلوگرم ايران همانند بيشتر مسابقات چند سال اخير به مدال برنز رسيد. هدايت ۶ جودوكار اعزامي ايران به اين رقابت‌ها بر‌عهده محمد منصوري، سرمربي رده بزرگسالان بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون