• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3942 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

دل‌تورو سراغ كارگرداني نخواهد رفت

فيلم درام «شكل آب» ساخته گيلرمودل‌تورو ماه دسامبر روي پرده مي‌رود. اين فيلم جايزه شير طلايي هفتادوچهارمين جشنواره فيلم ونيز را به خانه برد و يكي از مدعيان اصلي كسب جايزه اسكار به شمار مي‌رود. اما اين كارگردان به تازگي گفته است تا مدتي سراغ كارگرداني نخواهد نرفت.
دل تورو در جمع خبرنگاران در هتل مورلياي ويري مندوزاي مكزيك اعلام كرده است حداقل يك سال كارگرداني نخواهد كرد: «يك سالي استراحت مي‌كنم و از كارگرداني دور مي‌شوم. قصد داشتم فيلم «سفر شگفت‌انگيز» را بسازم، اما بايد بعد از «شكل آب» وقفه‌اي در كارم داشته باشم. »
اما كناره‌گيري اين كارگردان مكزيكي از دنياي سينما به معناي نديدن نام او در فيلم‌هايي كه سال‌هاي آينده روي پرده مي‌روند، نيست. او در زمان استراحت به تهيه‌كنندگي ادامه مي‌دهد؛ از جمله فيلم‌هاي «33» و «معجزه‌هايي از بهشت» به كارگرداني پاتريشيا ريگن كه به همراه برتا ناوارا تهيه‌كنندگي آنها را بر عهده دارد. همچنين كمپاني دل تورو مستند «Ayotzinapa» را به عنوان اثري در حال ساخت در جشنواره امپالسو مورليا روي پرده برد. اين فيلم درباره آدم‌ربايي‌ گسترده 44 دانش‌آموز در ايگوالاي مكزيك و در سال 2014 است.
از طرفي دل ‌تورو گفته است در آينده فيلم «نقره» را خواهد ساخت. سال‌هاست فيلمنامه اين اثر نيمه تمام است اما هرگز به فكر كامل كردن آن نيفتاده است. «سيلور» داستان كشتي‌گير نقاب‌دار مكزيكي است كه مي‌فهمد همه سياستمدارها خون‌آشام هستند.
 ايندي‌واير

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون