• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3944 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ آبان

«در انتظار آدولف» به ايرانشهر مي‌آيد

عليرضا كوشك جلالي در سال‌هاي اخير هر نمايشي در ايران يا آلمان به صحنه برده با استقبال تماشاگران مواجه شده است. كارگرداني كه همواره استاندارد خاص خود را رعايت كرده و از قواعدش عقب‌نشيني نكرده است. كوشك جلالي بعد از پشت سر گذاشتن تجربه موفق اجراي نمايش «موسيو ابراهيم» در ايران و آلمان به همراه اشكان خطيبي و رضا مولايي، بار ديگر با اين دو بازيگر همكاري مي‌كند و قصد دارد نمايش «در انتظار آدولف» به نويسندگي ماتيو دلاپورته و الكساندر دلا پتلير را در سالن ناظرزاده كرماني تماشاخانه ايرانشهر به صحنه ببرد.
 نمايش «در انتظار آدولف» به نويسندگي ماتيو دلاپورته و الكساندر دلا پتلير و كارگرداني علي‌رضا كوشك جلالي با بازي اشكان خطيبي، آناهيتا درگاهي، رضا مولايي و حسين اميدي كه اين روزها خود را براي اجرا آماده مي‌كنند، از روز يكشنبه ۲۱ آبان ساعت 18:30 در سالن ناظر‌زاده كرماني به صحنه مي‌رود. در خلاصه اين نمايش چنين آمده است: در يك مهماني دوستان عزيزتر از جان، بيان «يك شوخي بي‌مزه» باعث مي‌شود تا قبرها شكافته شوند و ارواح خبيثه شروع به‌ رژه رفتن كنند.
طي بحث‌ها، ماسك‌هاي «تفاهم و دوستي» بي‌رحمانه بر زمين مي‌ريزند. موقعيت‌هاي ابزورد و گروتسك، همراه با آتشفشاني از ديالوگ‌هاي گزنده و بي‌نظير كه يادآور سنت كمدي‌هاي انتقادي/ اجتماعي فرانسه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون