• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

ويژه

در دوازدهمين دوره جايزه تعالي سازماني
بانك‌ پاسارگاد موفق به دريافت تنديس سيمين تعالي سازماني شد

در دوازدهمين دوره جايزه تعالي سازماني، بانك‌پاسارگاد، در چهارمين سال حضور خود، موفق به كسب تنديس سيمين جايزه تعالي سازماني شد. به‌ گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك در فرآيند سنجش و ارزيابي تعالي‌سازماني، بر مبناي مدل EFQM يا European Foundation for Quality Management، كه به همت سازمان مديريت صنعتي و مركز مطالعات بهره‌وري و منابع انساني و با مشاركت جمعي از نخبگان دانشگاهي، اقتصادي و صنعتي انجام مي‌شود، موفق به كسب تنديس سيمين تعالي سازماني شد. اين در حالي است كه بانك‌پاسارگاد در نخستين حضور خود در اين همايش، موفق به دريافت تقديرنامه چهار ستاره سرآمدي سازماني و در دومين و سومين حضور خود موفق به كسب تنديس بلورين شده‌ بود.

 

معاون وزير راه و شهرسازي:

بهره‌برداري از آزادراه حرم تا حرم موجب كاهش 2 هزار و 600 ميليارد ريالي آلاينده‌هاي زيست‌محيطي مي‌شود


معاون وزير راه و شهرسازي گفت: توجه به كاهش آلاينده‌هاي زيست‌محيطي با بهره‌برداري از آزادراه حرم تا حرم، نهادينه‌سازي مسووليت اجتماعي در پروژه‌هاي حمل و نقل كشور كه همان ارج نهادن به مسائل اجتماعي، اقتصادي و زيست‌محيطي محسوب مي‌شود در شركت ساخت وتوسعه در حال اجرايي شدن است. به گزارش روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور دكتر علي نورزاد با اشاره به افتتاح آزادراه حرم تا حرم حدفاصل قم- گرمسار در اين هفته اعلام كرد: افتتاح اين محور تاثير قابل توجهي در كاهش ترافيك مسير و ايجاد محوري براي هدايت ترافيك خودروهايي كه از جنوب غرب و غرب كشور قصد عزيمت به مشهد مقدس را دارند به خارج از پايتخت خواهد داشت و نقش موثر آن در كاهش آلاينده‌هاي زيست‌محيطي به ويژه در تهران و كاهش ترافيك محور قم – تهران از مزاياي ويژه اين طرح است. نورزاد با تاكيد بر اينكه يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي مسوولان در دولت تدبير و اميد در حال حاضر توجه به محيط زيست و كاهش گازهاي گلخانه‌اي است، گفت: در همين راستا ما نيز در توسعه زيربناهاي حمل‌و‌نقل به اين مهم توجه ويژه داريم، يعني مسووليت اجتماعي مهندسان يكي از راهبردهاي ما در توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل است.  

 

بانك كارآفرين 5 اسفندماه «گواهي سپرده يكساله و با نام» با نرخ 22 درصد، عرضه مي‌كند

بانك كارآفرين روز سه‌شنبه 5 اسفندماه سال جاري، «گواهي سپرده سرمايه‌گذاري يكساله و با نام» با نرخ «22 درصد» و «با قابليت فروش و بازخريد قبل از سر رسيد» منتشر مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بانك كارآفرين، انتشار و فروش اوراق گواهي سپرده سرمايه‌گذاري يكساله با نام در تمامي شعب بانك كارآفرين در سراسر كشور به مدت 6 روز كاري از روز سه‌شنبه 5 اسفندماه شروع مي‌شود و تا روز دوشنبه 11 اسفندماه ادامه مي‌يابد.

 

درخشندگي بيمه رازي درجام فجر

بيمه رازي با درخشندگي مقتدرانه در هشتمين دوره رقابت‌هاي بين‌المللي تكواندو، در بخش بانوان با دريافت سه مدال طلا، يك نقره و 43 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد.  به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمه رازي، در مسابقاتي كه روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه سال جاري به ميزباني خانه تكواندوي تهران برگزار شد تيم‌هاي بيمه رازي از ايران، كوروش البرز از ايران و فرانسه عناوين اول، دوم و سوم را كسب كردند. اين مسابقات كه امتياز رنكينگ فدراسيون جهاني براي كسب سهميه المپيك 2016 را داشت با حضور 12 تيم از 10 كشور برگزار شد كه بيمه رازي ايران با كسب 3 مدال طلا، يك نقره و 43 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون