• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4015 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

عرضه برليانس با موتور و گيربكس جديد

شركت پارس‌خودرو از گروه خودروسازي سايپا با هدف مشتري‌مداري و افزايش كيفيت، برليانس را با موتور و گيربكس جديد عرضه مي‌كند. شهريار طهماسبي، معاون مهندسي پارس‌خودرو با اعلام اين خبر افزود: استفاده از موتور و گيربكس جديد بر روي محصولات برليانس سري 300 شروع شده و از ابتداي اسفندماه سال جاري موتور و گيربكس توسعه يافته جديد كه داراي عملكرد بسيار مناسب‌تري هستند، روي اين محصولات نصب خواهند شد. اين شركت به منظور احترام به مشتريان ارجمند و ارتقا كيفيت، خانواده برليانس سري 300 و برليانس كراس را با موتور و گيربكس ارتقا يافته به بازار عرضه مي‌كند.
معاون مهندسي پارس‌خودرو تصريح كرد: با انجام آزمايش‌هاي متعدد با همكاري شركت كره‌اي هيوندايي پاورتك، موتور وگيربكس جديد با شرايط جاده‌ها و آب و هواي كشور كاليبره شده و تمام آزمايش‌هاي فني و كيفي شركت بازرسي و استاندارد را نيز با موفقيت گذرانده است.
طهماسبي با بيان اين مطلب كه توليد خودرو با كمترين ميزان مصرف سوخت و آلايندگي در دستور كار اين شركت قرار دارد خاطرنشان كرد: موتور 1650سي‌سي جديد علاوه بر افزايش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه‌هاي مشابه داراي مصرف سوخت كمتري بوده و منطبق با استانداردهاي آلايندگي يورو 5 است. با تغيير موتور توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزايش يافته است و با تغيير ضرايب دنده به ميزان 15درصد شتاب خودرو همچنين قابليت خودرو براي مسيرهاي شيب‌دار بهبود زيادي داشته است.
در حال حاضر شركت پارس‌خودرو، محصولات برليانس را در 9 مدل در دو خانواده سري H200 و H300 توليد مي‌كند. گفتني است اين شركت از ابتداي اسفند ماه سال جاري محصولات برليانس كراس، H330 (دستي و اتومات) وH320 (دستي و اتومات) را با موتور1650 سي‌سي و گيربكس جديد به بازار عرضه خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون