• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4023 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

با حضور مديرعامل سايپا:

توليد وانت ريچ در زامياد استارت خورد

خط توليد وانت ريچ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي در شركت زامياد افتتاح شد.
 به گزارش سايپانيوز، مراسم افتتاح خط توليد وانت ريچ با حضور مهندس جهرودي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، مهندس هنري‌كيا قائم‌مقام ارشد مديرعامل، مديران عامل شركت‌هاي زامياد، پارس خودرو و سايپايدك و جمعي از مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا در شركت زامياد برگزار شد.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در اين مراسم گفت: انتقال خط توليد وانت ريچ از پارس خودرو به زامياد با هدف افزايش توليد و تنوع محصولات و ارتقاي برند زامياد صورت گرفته است.
وي افزود: با اين انتقال به تخصصي كردن توليد وانت در گروه سايپا مي‌انديشيم و با توجه به ظرفيت بالايي كه در شركت زامياد وجود دارد، انتقال اين خط توليد با همكاري دو شركت پارس‌خودرو و زامياد در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام شده است و اين موضوع نشان داد كه در سايپا كار نشدني وجود ندارد.
جهرودي اعلام كرد: با همكاري شركت‌هاي پارس‌خودرو و زامياد، مديريت پروژه انتقال از پارس‌خودرو به زامياد به نحو احسن صورت گرفته و با اين روحيه همكاري كه در گروه سايپا وجود دارد، مطمئن هستم كه تمام مشكلات حل خواهد شد.
وي تصريح كرد: برنامه‌اي كه هيات‌مديره گروه تدوين كرده، مبتني بر يك زمان 3 ساله است كه اميدوارم با اجراي اين برنامه‌ها سايپا به جايگاه اصلي خويش برگردد.
جهرودي با اشاره به نوسان نرخ ارز گفت: اختلاف نرخ ارز با توجه به اينكه بخشي از مواد اوليه از محل ارز تامين مي‌شود، براي سايپا شرايط خوبي را رقم نمي‌زند وليكن با توليد باكيفيت محصولات اين مشكلات مرتفع خواهد شد.
وي افزود: سال 97 سال شركت زامياد است و توليد 2 هزار دستگاه كاميون و 500 دستگاه اتوبوس براي تجهيز ناوگان تجاري و مسافربري كشور در زامياد هدفگذاري شده است.
مديرعامل گروه سايپا تصريح كرد: در سال آينده همچنين 5 هزار دستگاه خودرو وانت دوكابين و هزار دستگاه وانت تك‌كابين در اين شركت توليد و جايگزين خودروهاي وانت فرسوده در سراسر كشور خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: زامياد در سال آينده بايد بازار خودروهاي تجاري كشور را فتح كند و براي اين شركت توليد 3هزار و 500 دستگاه كاميون و يك هزار دستگاه اتوبوس شهري برنامه‌ريزي شده است و اميدواريم با پتانسيلي كه در مديريت ارشد و كاركنان اين شركت وجود دارد، شاهد شكوفايي بيش از پيش زامياد باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون