• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4064 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ فروردين

محمد پنجعلي: پرسپوليس جلوي السد نبايد احساسي بازي كند

پرسپوليس فردا از ساعت 19:30 بايد در تهران به مصاف السد برود. اين بازي جنگ صدرنشيني در گروه C است و قطعا جذابيت‌هاي خاص خود را خواهد داشت. در حال حاضر السد با 12 امتياز در صدر است و پرسپوليسي‌ها 10 امتياز دارند. محمد پنجعلي، پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در همين زمينه مصاحبه‌اي با وبسايت «اعتماد آنلاين» انجام داده كه خواندن گوشه‌هايي از آن خالي از لطف نيست:

مطمئن باشيد پرسپوليس در بازي با السد، همانند بازي با پارس جنوبي بازي نخواهد كرد. شرايط ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا فرق دارد. من فكر نمي‌كنم كه شاهد بازي ضعيفي از پرسپوليس باشيم. وقتي تيمي زودتر از موعد قهرمان ليگ مي‌شود در نحوه بازي و انگيزه بازيكنان تاثير مي‌گذارد. اين قهرماني زودهنگام كمي روحيه جنگندگي بازيكنان را از بين برده است و برانكو بايد اين انگيزه را دوباره به تيم تزريق كند. چون با برد است كه قهرماني‌ها ارزش پيدا مي‌كند و هواداران از فوتبال لذت مي‌برند.

چند سالي است كه ما در آسيا حرفي براي گفتن نداشته‌ايم و اميدوارم كه امسال بتوانيم اين ناكامي‌ها را جبران كنيم. السد قطر هم با بازيكنان خوبي كه در اختيار دارد يكي از تيم‌هايي است كه موزي بازي مي‌كند و اين موضوع را برانكو خوب مي‌داند.

پرسپوليس بايد با صبر و حوصله بازي كند و سعي كند امتياز كامل اين بازي را كسب كند. مطمئن باشيد كه السد روي ضد حمله‌ها برنامه‌ريزي كرده است. پرسپوليس در زماني كه توپ را از دست مي‌دهد بايد حالت دفاعي به خود بگيرد و همه بازيكنان بايد وظايف دفاعي خود را به خوبي انجام بدهند. نبايد خيلي احساسي بازي كنيم، السد در ابتداي بازي سعي مي‌كند در زمين خودش بماند تا پرسپوليس را به زمين خودش بكشاند. پرسپوليس نبايد در اين شرايط قرار بگيرد و بايد فوتبالي منطقي را به نمايش بگذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون