• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4121 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۷ تير

كوتاه از جام جهاني

ريكاردو كاكا، ستاره سابق فوتبال برزيل معتقد است كه اگر نيمار تمايل به بازگشت به لاليگا دارد، بايد پيشنهاد رئال را قبول كند.

مارك كلاتنبرگ، داور مشهور فوتبال مي‌گويد كه سيستم كمك‌داور ويديويي اثرات مثبتي بر فوتبال داشته است.

نخست‌وزير آلباني روز سه‌شنبه با افتتاح يك حساب بانكي ويژه از مردم كشورش خواسته با واريز كمك‌هاي نمادين خود به اين حساب، در پرداخت جريمه دو بازيكن آلباني‌تبار تيم ملي سوييس كه از طرف فيفا جريمه‌ شده بودند، سهيم شوند.

ماركوس روخو، زننده گل نجات‌بخش تيم آرژانتين مقابل نيجريه، بعد از بازي گفت: اين مسي بود كه در بين دو نيمه با صحبت‌هايش ما را تهييج و به پيروزي اميدوار كرد.

رسانه‌هاي آرژانتين مدعي شدند از طريق لب‌خواني حرف‌هاي سمپائولي به مسي متوجه شده‌اند كه سرمربي آلبي سلسته براي فرستادن آگوئرو به زمين از مسي اجازه گرفته.

بعد از پايان بازي‌هاي تيم ملي در مرحله گروهي، هواسكورد تيم منتخب گروه دوم مسابقات را اعلام كرد كه در بين آنها نام عليرضا بيرانوند و رامين رضاييان نيز به چشم مي‌خورد.

ليونل مسي، كاپيتان آرژانتين كه در اين بازي بهترين بازيكن زمين نيز شد، در واكنش به صعود دراماتيك تيمش در صفحه اينستاگرام شخصي‌اش اين طور نوشت: از خدا براي چنين لذت و جنون فوق‌العاده‌اي در هر بازي ممنونم. هيچ چيز بهتر از آرژانتيني بودن در لحظات خوب و بد نيست.

به گزارش مرجع آماري اوپتا، مسي با احتساب دريبل‌هايش در بازي با نيجريه حالا با 107 دريبل موفق، ديگو مارادونا را با 105 دريبل موفق از اين حيث پشت‌سر گذاشت. او اكنون بهترين دريبل‌زن تاريخ جام جهاني از 1966 به بعد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون