• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4214 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر

سخنگوي دستگاه قضا خبرداد

تاييد حكم اعدام دو مفسد اقتصادي در ديوان عالي كشور

محسني اژه‌اي، معاون اول و سخنگوي دستگاه قضا در گفت‌وگوي زنده تلويزيوني از تاييد حكم اعدام دو نفر از مفسدين اقتصادي در ديوان عالي كشور خبر داد و گفت: همان طور كه قبلا عرض كرده بودم، رسيدگي به اين پرونده‌ها با سرعت و دقت و قاطعيت ادامه دارد. اژه‌اي بيان كرد: در اين راستا امروز دو نفر از كساني كه به عنوان مفسد في‌الارض در دادگاه بدوي حكم اعدام‌شان صادر شده بود، پرونده آنها در ديوان عالي كشور مورد رسيدگي قرار گرفت و امروز حكم اعدام‌شان تاييد شد.

سخنگوي قوه قضاييه تصريح كرد: يكي از اين افراد به نام «وحيد مظلومين» فرزند حبيب‌الله و نفر دوم «محمداسماعيل قاسمي» فرزند غلامعلي معروف به «محمدسالم» است. اين پرونده همان‌طور كه بسياري از مردم در جريان هستند، 17 شهريور در دادگاه بدوي مطرح شد و امروز كه 29 مهر ماه است، ديوان عالي كشور حكم آن را تاييد كرده است. يعني رسيدگي به اين پرونده از ابتدا تاكنون 43 روز بيشتر طول نكشيده است و اميدوار هستيم كه با سرعت و البته بادقت، رسيدگي به ساير پرونده‌هاي فساد اقتصادي همچنان دنبال شود. معاون اول دستگاه قضا افزود: در اينجا لازم مي‌دانم از همكاري مردم عزيزمان در اين زمينه تشكر كنم و همين طور از ضابطين نيروهاي انتظامي و وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه كه بسيار كمك كرده و اكنون هم كمك مي‌كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسني‌اژه‌اي خاطرنشان كرد: دادگا‌ه‌هاي ويژه در برخي استان‌ها شروع به كار كرده‌ و در بقيه استان‌ها هم شروع به كار خواهند كرد.

سخنگوي قوه قضاييه افزود: اميدوار هستيم كه اين رسيدگي‌ها هشداري باشد براي افراد فرصت‌طلب تا در وضعيت فشار دشمن به معيشت و اقتصاد مردم نخواهند رنج مردم را زيادتر و براي خودشان و هموطنان زحمت ايجاد كنند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون