• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3236 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

سرلشكر جعفري:

وضعيت انقلاب اسلامي ايران در خارج از كشور بسيار مطلوب است

 

فرمانده كل سپاه گفت: امروز آخرين دستاورد انقلاب اسلامي در يمن است كه يمني‌ها با الگوپذيري از ايستادگي ايران اسلامي در برابر نظام سلطه به ايستادگي و مقاومت مي‌پردازند. به گزارش فارس، گزيده اظهارات ‌سردار سرلشكر جعفري، فرمانده كل سپاه در همايش تجليل از مربيان برتر عقيدتي سياسي سپاه، به شرح زير است:
  امنيت در حد قابل قبول محقق شده و جمهوري اسلامي ايران از تهديدات نظامي و امنيتي عبور كرده است. وضعيت انقلاب اسلامي ايران در خارج از كشور بسيار مطلوب است و ما امروز بيداري و مقاومت اسلامي را شاهد هستيم.
  بعد استكبارستيزي انقلاب اسلامي به عنوان مهم‌ترين و زنده‌ترين بعد انقلاب موجب پيشرفت و توسعه اهداف بلند انقلاب اسلامي در خارج از مرزهاي كشور شده است. امروز آخرين دستاورد انقلاب اسلامي در يمن است كه يمني‌ها با الگوپذيري از ايستادگي ايران اسلامي در برابر نظام سلطه به ايستادگي و مقاومت مي‌پردازند و هر چه دشمنان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي انقلاب اسلامي تلاش مي‌كنند اين حركت ايستادگي و مقاومت را خاموش و متوقف كنند، نمي‌توانند.
  اين بُعد بيروني انقلاب يك بعد پيش رونده است كه البته ابعاد مهم‌ترش بايد در داخل كشور اتفاق بيفتد كه پيشبرد مراحل انقلاب اسلامي است.
  ما در حال تمدن سازي و حركت به سمت يك تمدن بزرگ اسلامي هستيم و اين قرن، قرن اسلام، ‌معنويت، عقلانيت و عدالت است. در اين مسير هركس مقابل انقلاب اسلامي قرار گيرد شكستش قطعي و حتمي است.
  آنچه امروز توانستيم آن را در حد قابل قبول فراهم كنيم امنيت است زيرا ما از تهديدات نظامي و امنيتي با وجود برخي مشكلات عبور كرده‌ايم و اين دستاورد بسيار بزرگي است.
  در سه مورد ديگر عدالت اجتماعي و اقتصادي، تربيت اخلاقي و معنوي مردم و رفاه و آباداني زندگي مردم تقريبا كارهايي انجام شده است كه البته در برخي موارد ضعف دارد و بايد تلاش بيشتري شود.
  توسعه و پيشرفت آباداني با جهت‌گيري‌هاي نامناسب بوده يا بر اساس عدالت نبوده است كه بايد براي تحقق آن با برنامه دقيق‌تر و تلاش مضاعف عمل كرد.
  ما در عرصه تزكيه كه مقدم بر تعليم است وظيفه سنگيني داريم چرا كه مشكل اساسي در دو بخش برانگيخته شدن فكر و انديشه و تهذيب و اخلاق است.
  نياز اصلي انقلاب اسلامي تربيت عقلاني است يعني نيروي خرد انسان را استخراج كردن و برانگيخته كردن تفكر، كه حلال مشكلات است.
  نياز به خلاقيت، نوآوري و به روز كردن همه كارها از جمله روش‌ها و محتويات آموزشي و همچنين برطرف كردن نياز جوان‌ها احتياج به كار جديد، خلاقيت و نو آ‌وري دارد كه البته كاري سخت است اما بايد به دنبال آن باشيم.
  در سال‌هاي اخير در مجموعه حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه به اين موارد توجه شده و كارهايي انجام شده اما نياز است به اين ويژگي‌ها بيشتر دقت شود.
 پاسداري به موقع و كامل از انقلاب اسلامي وظيفه سازماني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است كه نيازمند نگاهي نو، ‌تحول‌گرا و همراه با خلاقيت است. هر جا كه با خلاقيت و نوآوري عمل كرديم موفقيت حاصل شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون