• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4889 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

آقاي عزيزي‌ خادم ما بهانه‌ها را حفظيم

نه! اين قرارمان نبود

علي ولي‌اللهي

 

نخير آقاي عزيزي‌خادم! آمدي و نسازي! اينكه شما بيانيه بدهي و از آوار مشكلاتي كه مديران فدراسيون قبلي به وجود آوردند بگويي به درد ما نمي‌خورد. در همان برنامه فوتبال برتر كه يك بار به عنوان نامزد براي مناظره و بعد هم به عنوان رييس فدراسيون فوتبال حاضر شدي چند بار مجري برنامه پرسيد كه آيا به شرايط آگاه هستيد؟ جواب داديد كاملا! گفت نرويد فدراسيون بعد بگوييد مشكل داريم و سخت است و پول نيست و فلان! گفتيد اصلا نگران نباشيد. حالا چه شد؟ كمتر از 3 هفته است كه هدايت فدراسيون را برعهده گرفتيد و مي‌آييد مي‌نويسيد:«ما با هدف خدمت به فوتبال ايران در فضاي شفاف وارد شده‌ايم؛ اما آواري از مشكلات متنوع و متعدد بر سرمان ريخت.» بعد مي‌گوييد:«مردم ايران، همه حقيقت مرتبط با آن را مي‌دانند و البته مي‌دانند كه ما مسبب اين ويراني نبوده‌ايم» و «انرژي و توان همه اركان فدراسيون در چند روز اخير صرف موردي غيرمترقبه و ظالمانه شده كه باعث و باني آن، افراد ديگري بوده‌اند»؟
رك بگويم آقاي خادم!  اين حرف‌ها به هيچ‌وجه خريدار ندارد. تاريخ انقضاي اين جور اظهارات تمام شده. آن‌قدر كه در همين دولت فعلي هر مشكلي پيش آمد،گفتند «دولت قبلي» مردم گوش‌شان ديگر بدهكار نيست. شما هم خودتان را خسته نكنيد. اصلا چطور ادعا مي‌كنيد كه به يك باره با آواري از مشكلات مواجه شديد؟ مگر قبل از رفتن به فدراسيون پيگر وضعيت فوتبال نبوديد؟ مگر رسانه‌ها را نمي‌خوانديد؟ شما مي‌گوييد آوار! ما مي‌نوشتيم خرابه  فدراسيون فوتبال. چطور شد كه به يك باره جا  خورديد؟ 
آيا حالا ما بايد به اين فكر كنيم كه شما به يك باره از داخل جعبه به صورت شانسي بيرون آمديد و رييس فدراسيون شديد؟ آيا بايد  بپذيريم آن  برنامه‌اي كه شما از آن دم مي‌زديد بر مبناي يك سري تصورات عجيب و غريب و رويايي نوشته شده بوده؟ آيا اصلا برنامه‌اي وجود داشته؟  جناب رييس فدراسيون فوتبال شما تازه كمتر از يك ماه است كه آمده‌ايد به اين فدراسيون و اگر قرار باشد با هر مشكلي كه پيش مي‌آيد، بگوييد ما همه كار كرديم و بعد يكي از آن «اما»هاي ترسناك بگذاريد و در ادامه بگوييد فدراسيون قبلي، مهدي تاج، مدير فلان وقت باعث شد موفق نشويم، فكر مي‌كنيد كاري از پيش مي‌رود؟ راستي شما حتما بهتر از ما مي‌دانيد كه چند  نفر از همان مديراني كه اهمال كردند و ويرانه به جا گذاشتند از ياران نزديك شما هستند. آقاي حيدر بهاروند را مي‌گويم.  اصلا از ايشان پرسيديد كه در يك سال سرپرستي فدراسيون فوتبال چه كار مي‌كرده؟ پرسيديد وقتي بحرين و عربستان ماه‌ها قبل به دنبال ميزباني متمركز مسابقات مي‌دويدند، دغدغه نايب رييس‌تان چه بوده؟ اين حرفي خيالي نيست. سرمربي تيم ملي دراگان اسكوچيچ ماه‌ها بود كه مي‌دانست  بحرين و عربستان در حال تدارك  ديدن چه برنامه‌اي هستند اما سرپرست فدراسيون و همكارانش نفهميدند. چرا؟ پاسخش را شما بايد به ما بگوييد.
جناب آقاي عزيزي‌خادم ما فقط عمل و پاسخگويي مي‌خواهيم. هيچ چيزي به جز اينها حتي عذرخواهي‌هاي شما دردي از ما دوا نمي‌كند. ما در اين چند سال آن‌قدر مار ديده‌ايم كه افعي‌ها را از چند فرسخي مي‌شناسيم. لطفا با ما روراست باشيد و اگر تصور مي‌كنيد كار كردن خيلي سخت است يا قصد داريد هر روز عذرخواهي‌ كنان بگوييد نشد و نمي‌شود همين الان ما را با يك خداحافظي خوشحال كنيد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون