• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3280 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير

هدف‌گذاري ما در دووميداني رسيدن به سهميه بيشتر المپيك است

طباطبايي: براي اجراي برنامه‌ها منتظر انتخابات نمي‌مانيم

حسن طباطبايي، سرپرست فدراسيون د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني درباره شرايط و برنامه‌هاي د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني، اظها‌ر كرد: بعد از اتمام مسابقات جايزه بزرگ تايلند، مهم‌تر‌ين برنامه پيش‌روي تيم ‌ملي حضور در مسابقات كازانف است. تمام برنامه‌هاي ما در مسير كسب سهميه بيشتر براي المپيك صورت مي‌گيرد. بايد بر‌نامه‌ريزي خوبي براي همه مسابقات داشته باشيم تا بتوانيم سهميه‌هاي بيشتري براي المپيك به دست بياوريم. هدف‌گذاري ما رسيدن به سهميه بيشتر براي المپيك است. براي رسيدن به اين هدف مي‌خواهيم اردوهاي خوبي را برگزار كنيم. چندين كشور از همه نظر مورد ارزيابي قرار گرفتند. روسيه، اوكراين، بلاروس، قطر و لهستان از كشورهايي هستند كه براي برگزاري اردو مد نظر فدراسيون هستند. مربيان ماده‌هاي مختلف و كادرفني، كشورها را بررسي مي‌كنند و بر اساس آن كشور مورد نظر را انتخاب مي‌كنيم. در دو، سه هفته‌ آينده در اين باره به جمع‌بندي مي‌رسيم و بعد مقدمات كار را انجام مي‌دهيم تا تيم بتواند قبل از المپيك در كمپ‌هاي مورد نظر شركت كند. اين امكان وجود دارد كه يكي از كمپ‌ها قبل از مسابقات جهاني باشد و بقيه بعد از اين رقابت‌ها. تمام برنامه‌ها بايد اصولي باشد و بازدهي خوبي براي تيم به همراه داشته باشد.
طباطبايي با تاكيد بر اينكه هيچ نگراني‌اي از نظر اجرايي شدن برنامه‌ها قبل از برگزاري انتخابات وجود ندارد، تصريح كرد: بر‌نامه‌ريزي براي مسابقات و المپيك ريو انجام شده است. يعني ما هيچ زماني را از دست نداديم و براي كسب سهميه المپيك شانس داريم. بر‌نامه‌ريزي لازم صورت گرفته و رييس آينده فدراسيون هم قطعا برنامه‌ها را پيگيري مي‌كند و شايد اندكي تغيير در آن انجام دهد. اولويت اصلي هر شخصي كه به عنوان رييس انتخاب شود كسب سهميه المپيك است و بچه‌ها نبايد از اين بابت نگراني داشته باشند، چرا كه ما منتظر نمي‌مانيم تا رييس انتخاب شود و خودش برنامه‌ها را انجام بدهد. ما به دنبال آوردن يك مربي خوب براي پرتابگران هستيم تا بتوانند سهميه بگيرند. مسابقات قهرماني آسيا و جايزه بزرگ تايلند در هفته‌هاي گذشته و مسابقات كازانف و دانشجويان جهان فر‌صت‌هاي كسب سهميه هستند و تمام تلاش‌مان را براي كسب نتايج خوب در اين مسابقات انجام مي‌دهيم. بنا‌بر‌اين استارت كار براي كسب سهميه المپيك زده شده است و فدراسيون از اين پس هم كارهاي لازم در‌ اين‌ راستا را انجام مي‌دهد.
طباطبايي با تاكيد بر اينكه با توجه به شرايط، نتايج د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني‌كاران در قهرماني آسيا قابل قبول بوده، گفت: د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني‌كاران ايران زمستان خوبي را پشت سر نگذاشتند و تمرينات خوبي نداشتند. ظرفيت ما آن چيزي بود كه در قهرماني آسيا به دست آورديم هر چند كه ملي‌پوشان ما از لحاظ فني پتانسيل‌ بيشتري دارند و اگر توجه كنيم، با برگزاري اردوها در حال‌ حاضر به شرايط بهتري رسيده‌اند. بايد بتوانيم ظرفيت‌هاي بالقوه خودمان را بالفعل كنيم. اگر تمرينات منظم تيم ادامه‌دار باشد، مي‌توانيم در كازانف به نتايج بهتري برسيم. با شرايط موجود، ملي‌پوشان در قهرماني آسيا نتايج خوبي گرفتند.
طباطبايي در پايان درباره زمان برگزاري انتخابات فدراسيون گفت: بعد از اينكه مراحل قانوني طي شد و تاييد صلاحيت‌ها انجام گرفت زمان انتخابات هم مشخص مي‌شود اما تاكنون اين اتفاق رخ نداده و هيچ چيز معلوم نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون