• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5313 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۷ مهر

اظهارنظر جالب سرمربي انگليس درباره ايران:

آنها روي نيمكت هم بازيكنان خوبي دارند

گرت ساوتگيت سرمربي تيم انگليس شب گذشته با حضور در اتريش بازي تيم ملي در برابر سنگال را از نزديك ديد. مسابقه‌اي كه در نهايت با نتيجه مساوي يك - يك به پايان رسيد. كمتر كسي تصور مي‌كرد سرمربي تيم انگليس براي تماشاي اين بازي در استاديوم حاضر شود به خصوص كه رسانه‌هاي انگليس پيش‌تر خبر داده بودند كه انگليس بازي راحتي را در برابر ايران پيش رو دارد و مي‌تواند در بازي نخست به يك پيروزي قاطع و پرگل دست يابد. ديلي ميل از اين تحليل استفاده كرده بود و سان هم در روز نخست قرعه‌كشي تيتر زده بود كه خدا رو شكر با ايران همگروه شديم و در بازي اول با اين تيم بازي خواهيم كرد.
البته كارلوس كي‌روش بلافاصله بعد از حضور در تهران درخصوص تيتر نشريه سان صحبت كرد و گفت ما هم خدا را شكر مي‌كنيم كه قرار است با انگليس بازي كنيم چون اين تيم يكي از تيم‌هاي خوب فوتبال جهان به شمار مي‌رود. گرت ساوتگيت سرمربي تيم انگليس بعد از ديدار ايران-‌ سنگال در گفت‌وگو با خبرنگاران كشورش در مورد تيم كارلوس كي‌روش گفت: با يك تيم سازمان‌يافته در دفاع بازي خواهيم كرد. اين تيم در فاز تهاجمي هم از مهره‌هاي خوبي سود مي‌برد و در مجموع بايد بگويم قرار است با يك تيم خوب روبه‌رو شويم. البته بازي‌اي كه من ديدم به نسبت بازي با اروگوئه يك تيم تغيير يافته بود و بايد هر دو تيم را مورد بررسي قرار دهم و تيمي كه ۷ تغيير در بازي دوم در تركيب به وجود مي‌آورد نشان مي‌دهد روي نيمكت هم بازيكنان خوبي دارد.
گرت ساوتگيت همچنين به اين نكته اشاره كرد كه تيم ايران پشت توپ پرتعداد بازي مي‌كند و اين شايد كمي كار انگليس را سخت كند. او به همين منظور اشاره كرد كه تيمش بايد به بازي سرعت بدهد و در ارسال پاس‌ها دقت كند.منبع: خبرورزشي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون