• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5339 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۰ آبان

داور زن فرانسوي براي ديدار رئال مادريد- سلتيك

استفاني فراپارت، داور زن فرانسوي، قضاوت بازي رئال مادريد و سلتيك در ورزشگاه برنابئو را برعهده خواهد داشت.به گزارش «ورزش سه»، رئال مادريد چهارشنبه از ساعت 18.45 به وقت محلي در ورزشگاه برنابئو به مصاف سلتيك خواهد رفت. از آخرين هفته دور گروهي ليگ قهرمانان رئال ميزبان حريف اسكاتلندي خود است و در صورت پيروزي، صدرنشيني‌اش را قطعي خواهد كرد. پس از شكست هفته قبل برابر لايپزيش، صعود رئال به عنوان تيم اول گروه به يك‌هشتم نهايي، بستگي به نتيجه بازي اين تيم برابر سلتيك دارد.
طبق اعلام يوفا، استفاني فراپارت، داور زن فرانسوي، قاضي اين بازي خواهد بود. فراپارت 38 ساله از سال 2011 داور بين‌المللي است و از سال 2019 نيز بازي‌هاي فوتبال مردان را قضاوت مي‌كند. در همان سال او سوپرجام اروپا بين چلسي و ليورپول را سوت زد. او اولين داور زن است كه يك بازي از ليگ قهرمانان را قضاوت كرده است. فراپارت در دسامبر 2020 بازي يوونتوس و ديناموكيف را سوت زد و تاريخ‌ساز شد. 
فراپارت فينال جام جهاني فوتبال زنان در سال 2019 را نيز قضاوت كرد و اولين داور زن است كه در ليگ يك فرانسه قضاوت كرده است. فراپارت همچنين در جام جهاني قطر نيز داوري خواهد كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون