• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5463 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ فروردين

«اعتماد آنلاين» گزارش مي‌دهد

پاسخ صريح مدير بارسلونا به اين سوال: آيا مسي به بارسا برمي‌گردد؟

خوان لاپورتا به سوال هواداران در ميان افزايش گمانه‌زني‌هاي فصل نقل و انتقالات پاسخ داد.
به گزارش اعتمادآنلاين، خوان لاپورتا به شايعات بازگشت ليونل مسي به بارسلونا دامن مي‌زند. او به عنوان رييس بلوگرانا به سوالات هواداران در اين زمينه پاسخ داد.
برنده هفت بار توپ طلا در تابستان 2021 به عنوان بازيكن آزاد نيوكمپ را ترك كرد. اين انتقال هيجان‌انگيز به پاري سن ژرمن پس از اين رخ داد كه مشخص شد بارسا بودجه براي بستن قرارداد جديد با او را در اختيار ندارد.
قرارداد مسي در فرانسه رو به اتمام است. در حالي كه رهبران فعلي لاليگا به دنبال بازگرداندن اين پسر پرخرج به خانه معنوي خود هستند، گمانه‌زني‌ها براي بازگشت احساسي مسي به بارسلونا ادامه دارد. لاپورتا همچنان درباره اين موضوع مورد پرسش قرار مي‌گيرد و به نظر مي‌رسد به حاميان خود اشاره كرده است كه يك حركت خيره‌كننده در حال بررسي است.
 لاپورتا قبل از تساوي 0-0 بارسا در ختافه در روز يكشنبه با سوال يكي از هواداران مواجه شد: آيا مسي مي‌تواند به نيوكمپ برگردد يا خير؟ و لاپورتا پاسخ داد: «بله.»
به‌طور مشخص رييس باشگاه بارسلونا كه براي تماشاي ديدار تيمش مقابل ختافه به ورزشگاه «آلفونسو پرز» رفته بود، در پاسخ به سوال يك هوادار آبي‌واناري‌ها درباره بازگشت مسي به نيوكمپ چشمك زد و گفت: بله. گفته مي‌شود مذاكرات سران پاري‌ سن‌ ژرمن با مسي به بن‌بست خورده و قهرمان جام جهاني ۲۰۲۲ قطر در آستانه حضور دوباره در ميادين فوتبال با لباس آبي‌واناري است؛ البته به شرطي كه بارسايي‌ها بتوانند از شر قوانين بازي جوانمردانه مالي خلاص شوند.
رسانه‌ها مي‌گويند بارسلونا براي جذب بازيكنان جديد بايد دستمزد بازيكنان خود را تا ۲۰۰ ميليون يورو كاهش دهد و موضوع كاهش دستمزد شامل مسي ۳۵ ساله هم خواهد شد.
بارسلونا همچنان بايد هزينه‌هاي خود را كاهش بدهد تا بتواند مسي را برگرداند. بدون اين كار چنين چيزي اتفاق نخواهد افتاد. اما آنها عزم خود را براي بازگرداندن اين بازيكن بزرگ به تيم خود پس از ثبت 672 گل از طريق 778 بازي از سوي او دارند.
در ماه‌هاي گذشته شايعات زيادي مبني بر حضور مسي در تيم الهلال عربستان يا اينتر ميامي امريكا به گوش رسيد، اما طبق اطلاعاتي كه نزديكان مسي در اختيار رسانه‌ها قرار داده‌اند، اولويت اصلي و قطعي مسي هنوز حضور در اروپا و در  بهترين حالت  بازگشت  به  بارسلوناست. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون