• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5465 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۱ فروردين

ترس و احتياط ممنوع

دربي ۱۰۰، صددرصد «برنده» مي‌خواهد

به گزارش «اعتماد»، دربي صدم پايتخت‌ يكي از حساس‌ترين تقابل‌ها در تاريخ بازي‌هاي دو ‌تيم ‌است. باتوجه به فاصله امتيازي سه تيم‌ بالاي جدول در چهار هفته مانده به پايان ليگ‌، حريفان اين دو ‌تيم‌ اگر تيم‌هاي فانوس‌ به ‌دست ليگ ‌هم ‌بودند شرايط در اوج حساسيت قرار داشت چه برسد به اينكه دست تقدير آنها را به يكديگر رسانده تا برنده اين جدال به قهرماني چشمك بزند و تيم بازنده هم به باقي ماندن در كورس تا روز آخر ليگ افتخار كند و جوانمردانه‌ با جام قهرماني خداحافظي كند! دو ‌تيمي كه‌ در تاريخ تقابل‌شان نتيجه مساوي بيشتر از برد و باخت‌هاي‌شان بوده در اين بازي ‌حق ندارند به يك امتياز بازي فكر كنند. بنا و مبنا و حتي تقدير را بايد بگذارند روي نتيجه برد چون نتيجه مساوي فقط يك تيم‌ را خوشحال مي‌كند و آن تيم ‌هم سپاهان است! تيم اصفهاني‌ در اين هفته بازي سختي مقابل ملوان نخواهد داشت البته كه بايد به تيم ‌خوب شمالي احترام‌ گذاشت اما شرايط جدول و قياس بين بازيكنان دو تيم طرف برد زردپوشان را سنگين‌تر مي‌كند. شاگردان مورايس اميدوار هستند با پيروزي در مقابل قوي سپيد و يك مساوي در دربي گام بلندي براي كسب عنوان قهرماني بردارند.  اما‌ آيا سرخابي‌هاي پايتخت با يك بازي بسته و با هدف نباختن آرزوي سپاهاني‌ها را برآورده مي‌كنند؟ به جرات مي‌شود نوشت هيچ كدام از هواداران اين دو تيم دوست ندارند حداقل اين يك بازي ‌مساوي شود!  آيا افكار مربيان دو تيم همسو با هواداران تيم‌هاي‌شان است؟ گل محمدي و شاگردانش اختلاف ۸ امتيازي با همتايان آبي‌پوش را از دست دادند و به هيچ عنوان دوست ندارند بعد از دربي ۴ امتياز از رقيب عقب بيفتند و در طرف مقابل استقلال كه هم امتياز با سپاهان صدرنشين فعلي ليگ به حساب مي‌آيند پس از حذف در ليگ قهرمانان آسيا دوست دارند به هواداران تيم‌شان پاداش قهرماني را با برد در دربي دهند. 
همين نشانه‌ها هم به ما مي‌گويد دربي ‌شماره ۱۰۰، صددرصد برنده مي‌خواهد. پرسپوليس براي بازگشت غرور و استقلال براي رسيدن به سرور!
درنهايت نبايد فراموش كرد كه دو تيم منطق و شطرنج و اصول را درنظر خواهند گرفت اما حق ‌ندارند ترسو يا با احتياط باشند. اين مسابقه‌اي است‌ كه مساوي‌اش به درد هيچ كدام از تيم‌ها‌ نمي‌خورد پس ثبت اين نتيجه براي هر دو مربي يعني يك شكست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون