• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3292 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

حجت‌الاسلام طائب:

تقدير از مقاومت تيم هسته‌اي مقابل استكبار

 

 

گروه سياسي| حمايت از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي اين روزها شده است فصل مشترك سخنراني‌هاي منتقدين.

ديروز حجت‌الاسلام‌مهدي طائب هم از آنچه كه «ايستادگي و مقاومت» تيم هسته‌اي مقابل استكبار خوانده مي‌شود قدرداني كرد. به گزارش مهر، جمله‌هاي كليدي اظهارات حجت‌الاسلام طائب، رييس قرارگاه عمار به شرح زير است:

مقاومت تيم هسته‌اي در رويارويي با استكبار قابل تقدير است و امريكايي‌ها «حديقف» ندارند و تا زماني كه ذات بيدارگر انقلاب اسلامي را از بين نبرند، نخواهند ايستاد.

برترين و بالاترين مصداق مبارزه با استكبار، عمل به دستورات و خط و مشي است كه مقام معظم رهبري ارايه مي‌دهند.

ذات نظام اسلامي ايران در جهت مبارزه با استكبار است و به هر ميزاني كه جمهوري اسلامي ايران با مباني و اصول خود جلو برود، بدون هيچ‌گونه نبرد فيزيكي از سوي ما عليه مستكبرين، زوال و نابودي آنها به سركردگي امريكا و اسراييل محقق خواهد شد.

ذات نظام اسلامي ايران بيدارساز و خارج‌كننده از غفلت است، غفلت و خواب بودن ملت‌ها شرايط سلطه كشورهاي مستكبر را فراهم كرده است و كشورهاي غربي سعي مي‌كنند تا ايران را به عنوان يك نظام بيدارساز و آگاه‌كننده از بين ببرند.

ما با مقاومت، ايستادگي و تحمل سختي‌ها مي‌توانيم شرايط نابودي و شكست استكبار و اسراييل را رقم بزنيم.

اوضاع جهاني و منطقه‌اي پيش از انقلاب به گونه ديگر بود و پس از انقلاب اسلامي، غرب دچار تشويش شده و با صرف هزينه‌هاي هنگفتي تلاش كردند با ايجاد هرج و مرج در منطقه، جمهوري اسلامي ايران را با مشكل مواجه سازند.

امريكا و اسراييل مي‌دانند كه رفتارهاي‌شان در منطقه در نهايت به ضررشان تمام مي‌شود، آنها چاره ديگري ندارند و تمام تلاش‌شان را مي‌كنند تا با ايران اسلامي مقابله كنند.

امريكايي‌ها در مذاكرات هسته‌اي از ميانه‌هاي راه اسب عوض كرده‌اند، اينكه امريكايي‌ها حرف خود را عوض كنند، از قبل قابل پيش‌بيني بود و ذات امريكايي‌ها با فتنه و فتنه‌گري آميخته است.

امام خميني(ره) امريكا را شيطان بزرگ ناميد، شيطان نمي‌تواند ماهيتش را عوض كند و امريكا و غده سرطاني اسراييل ذاتا داراي شيطنت هستند و حتي حضور امريكا پاي ميز مذاكره نشان‌دهنده شيطنت آنهاست.

مقام معظم رهبري به درستي فرموده‌اند كه امريكايي‌ها «حديقف» ندارند و تا زماني كه ذات بيدارگر انقلاب اسلامي را از بين نبرند، نخواهند ايستاد.

امريكايي‌ها مذاكرات را مثل فتنه طراحي كرده‌اند و ما نبايد توقع داشته باشيم كه آنها منافع ما را در مذاكرات هسته‌اي رعايت كنند و اگر چنين برداشتي داشته باشيم، بيانگر اين است كه نسبت به شيطان بودن امريكا غفلت كرده‌ايم.

ما تا آخر پاي ميز مذاكره خواهيم ايستاد، با اين روش مي‌توانيم به دنيا اثبات كنيم كه امريكا هدفي جز نابودي ايران ندارد و با زياده‌خواهي خود روند مذاكرات را با مشكل مواجه كرده است.

مقاومت تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي تاكنون مناسب بوده و بايد از آنها تقدير شود و اميدواريم بتوانند شيطنت امريكايي‌ها را براي جهانيان بهتر به تصوير كشند. تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي در رويارويي با بدترين‌هاي دنيا يعني سردمداران امريكا قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون