• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3122 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

خبر كوتاه

نهرودي: به فكر جذب مربي خارجي هستيم

حسين نهرودي، مدير تيم‌هاي ملي بوكس در پاسخ به اين سوال كه آيا فدراسيون قصد دارد مربي خارجي جذب كند؟ اظهار كرد: بله! دوستان ما در فدراسيون به دنبال جذب يك مربي خارجي خوب هستند، اما نظر شخصي من اين است كه اگر مربي خارجي هم جذب مي‌شود براي سنين پايه و آموزش مربيان باشد. اين نظر را بر اساس تجاربي كه در اين 30 سال حضورم در تيم ملي كسب كرده‌ام، مي‌گويم. مربي خارجي براي تيم بزرگسالان كار زيادي نمي‌تواند كند. چند سال قبل در يك دوره زماني «آسه بال» بهترين مربي بوكس جهان را از كوبا جذب كرديم، اما درست در زمان حضور او تيم ايران يكي از ضعيف‌ترين نتايج را گرفت كه اين به خاطر عدم آشنايي او با بوكس، فرهنگ ورزشكاران ايران بود. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا كادر فني تيم‌هاي ملي بزرگسالان و جوانان مشخص است؟ افزود: فعلا كادر فني آنها مشخص نيست. با توجه به برگزاري مسابقات قهرماني كشور و مشخص شدن نفرات برتر، فعلا مي‌خواهيم نفرات دعوت شده به اردو را نهايي كنيم و بعد از آن در جلسه كميته‌ فني در مورد كادر مربيگري آنها تصميم مي‌گيريم. هنوز مشخص نيست چه كساني در چه تيمي فعاليت كنند. قبل از اين اكبر احدي در تيم بزرگسالان و استكي در تيم اميد كار آماده‌سازي بوكسورها را انجام مي‌دادند و دو تيم داشتيم، اما الان مشخص نيست كه مي‌خواهيم چند تيم داشته باشيم و چه كساني هدايت آنها را برعهده بگيرند. بايد در جلسه كميته‌ فني در اين باره تصميم‌گيري شود كه فكر مي‌كنم همه‌چيز طي يكي، دو هفته‌ آينده قطعي شود. شايد تيم‌هاي ملي را به همان شكل قبلي تقسيم‌بندي كنيم و شايد بخواهيم تصميم ديگري بگيريم. هر چه كه باشد، اول در كميته‌ فني آنها را نهايي مي‌كنيم و بعد از آن به ناطق نوري، رييس فدراسيون مي‌گوييم و او در اين باره تصميم مي‌گيرد. غلامرضا كريمي به عنوان سرمربي و عبدالرضا انصاري به عنوان مربي هدايت تيم نوجوانان را برعهده دارند و بوكسورهاي زيرنظر آنها هم مشخص است. البته تعدادي از مربيان جوان را هم به عنوان مربي در كنار اين دو نفر قرار خواهيم داد تا كسب تجربه كنند و كار ياد بگيرند.

روز سياه فوتبال اسپانيا با كشته شدن هوادار لاكرونيا

هوادار دپورتيوو لاكرونيا پس از درگيري با هوادار آتلتيكومادريد در بيمارستان درگذشت. آتلتيكومادريد در هفته سيزدهم ليگا موفق شد با 2 گل لاكرونيا را شكست دهد. اين بازي شاهد يك اتفاق جنجالي بود. هوادار 43 ساله لاكرونيا پس از درگيري با هوادار تيم مادريدي به بيمارستان منتقل شد ولي در بيمارستان جانش را از دست داد. همچنين يازده هوادار ديگر نيز در اين درگيري مصدوم شدند تا روز سياهي در تاريخ فوتبال اسپانيا ثبت شود.

ميزباني واليبال آسيا از تهران پس گرفته نمي‌شود

نشست هيات رييسه كنفدراسيون واليبال آسيا از روز دوشنبه به ميزباني تايلند در شهر بانكوك آغاز شد. محمدرضا داورزني، رييس فدراسيون واليبال كه تهران را به مقصد بانكوك ترك كرد تا علاوه بر حضور در اجلاس سالانه هيات رييسه كنفدراسيون واليبال آسيا در مراسم افتتاحيه اين كنفدراسيون در بانكوك تايلند نيز حضور يابد. بررسي شرايط مسابقات واليبال قهرماني آسيا كه در سال 2014 در رده‌هاي مختلف سني برگزار شد، بررسي مجدد ميزباني ايران در قهرماني سال 2015 آسيا و تعيين نحوه انتخاب سهميه‌هاي آسيا در بازي‌هاي المپيك 2016 ريو از جمله محورهاي نشست هيات رييسه كنفدراسيون واليبال آسيا است. اگرچه پيش از اين نگراني‌هايي براي تجديدنظر مسوولان بين‌المللي براي اعطاي ميزباني به ايران وجود داشت، اما با رايزني‌هايي كه پيش از اين انجام شد و همچنين تامين نظر مسوولان جهاني، به نظر نمي‌رسد مشكلي در اين باره وجود داشته باشد. منابع آگاه از تماس تلفني مدير اجرايي كنفدراسيون واليبال آسيا با فدراسيون ايران و اطمينان خاطر وي براي اعطاي ميزباني قهرماني آسيا 2015 به تهران خبر داده‌اند. پيش از اين فدراسيون جهاني واليبال بعد از اعطاي ميزباني قهرماني نوجوانان جهان به ايران آن راپس گرفته و به آرژانتين داده بود.

كلوپ: من مسوولم و كنار نمي‌روم

دورتموند در هفته سيزدهم بوندسليگا در خانه فرانكفورت به ميدان رفت و با دو گل تن به شكست داد تا با يازده امتياز در قعر جدول رده‌بندي قرار گيرد. يورگن كلوپ سرمربي دورتموند در پايان بازي گفت: بسيار ناراحت هستم اما استعفا نمي‌دهم چون هنوز كسي به عنوان جانشين من انتخاب نشده است. من سرمربي دورتموند هستم و نسبت به نتايج بد اين تيم احساس مسووليت مي‌كنم. فصل كابوس‌واري را پشت سر مي‌گذاريم. من نتوانسته‌ام با دورتموند نتايج خوبي به دست آورم اما هنوز سرمربي اين تيم هستم و به كناره‌گيري فكر نمي‌كنم. تنها در يك حالت از هدايت تيم كنار مي‌روم آن هم زماني است كه سران باشگاه با من تماس بگيرند و اخراجم كنند. طبيعي است كه هواداران دورتموند به من اعتراض كنند؛ چرا كه تيم آنها نتايج بسيار بدي در اين فصل به دست آورده است. در اين ديدار هم تن به شكست داديم تا فصل كابوس‌وار ما ادامه يابد. دورتموند در اين ديدار چند موقعيت گل را ايجاد كرد اما نتوانست از آنها استفاده كند. بايد هر چه سريع‌تر خود را از اين شرايط خارج كنيم. من مسوول نتايج بد دورتموند هستم و تا زماني كه هدايت اين تيم را بر عهده دارم بايد به دنبال راه‌حلي مناسب باشم.

ثبت نام دو رييس و يك سرپرست براي انتخابات

ثبت نام انتخابات رياست فدراسيون‌هاي ووشو، تنيس روي ميز و ورزش‌هاي رزمي از شنبه 7 آذرماه شروع شده و تا 19 آذر به مدت 10 روز كاري ادامه خواهد داشت كه در اين دو روز دو رييس فدراسيون و يك سرپرست براي تصدي پست رياست فدراسيون‌هايشان ثبت نام كردند. مهدي علي‌نژاد، رييس فدراسيون ووشو براي تصدي پست رياست دوره بعد اين فدراسيون، محمد زارع‌پور رييس فدراسيون تنيس روي ميز براي پست رياست دوره جديد اين فدراسيون و محمود رشيدي سرپرست فدراسيون ورزش‌هاي رزمي براي رياست دوره بعد اين فدراسيون ثبت نام كرده‌اند. ثبت نام از متقاضيان شنبه تا چهارشنبه هر هفته و به مدت 10 روز كاري انجام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون