• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3122 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

جهان

    رم در حساس‌ترين بازي هفته سيزدهم رقابت‌هاي سري A توانست پيروزي ارزشمندي را به دست آورد و با نتيجه چهار بر دو برابر اينتر به پيروزي برسد. رودي گارسيا، سرمربي رم مي‌گويد كه نگران ديدار حساس برابر اينتر نبود؛ چرا كه اطمينان داشت تيمش در اين ديدار به پيروزي مي‌رسد.
    در يكي از ديدارهاي حساس هفته سيزدهم سري A  ميلان در خانه از اودينزه پذيرايي كرد و در نهايت توانست با دو گلي كه جرمي منز به ثمر رساند سه امتياز حساس را به دست آورد. شاگردان اينزاگي 5 بازي بود كه طعم پيروزي را نچشيده بودند و به همين خاطر اين ديدار براي آنها از حساسيت زيادي برخوردار بود و در نهايت هم توانستند به امتياز آن را به دست آورند تا به آينده خود اميدوار شوند. فيليپو اينزاگي سرمربي ميلان از پيروزي تيمش برابر اودينزه بسيار خوشحال است. او مي‌گويد ميلان بهترين بازي فصل خود را به نمايش گذاشت و شايسته كسب سه امتياز بود.
    يوونتوس در هفته سيزدهم سري A كار بسيار سختي برابر تورينو داشت. همه انتظار داشتند كه شاگردان آلگري در داربي شهر تورين به راحتي به پيروزي برسند اما آنها براي كسب سه امتياز تا دقايق آخر صبر كردند. ماسيميليانو آلگري سرمربي يوونتوس اعتراف كرد كه تورينو شايسته كسب تساوي داربي تورين بود. او با اين حال از اين پيروزي بسيار خوشحال است.
    ليورپول در هفته سيزدهم ليگ برتر موفق شد پس از چند هفته ناكامي برابر استوك سيتي به پيروزي برسد. در اين ديدار برندان راجرز، سرمربي ليورپول استيون جرارد را روي نيمكت ذخيره‌ها قرار داد تا شايعات زيادي درباره آينده اين هافبك با تجربه به گوش برسد. با اين حال جرارد هافبك ليورپول عنوان كرد مشكلي با برندان راجرز ندارد و دوست دارد فوتبالش را در اين تيم ادامه دهد.
    سپ بلاتر، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال درباره جام جهاني 2022 اعلام كرد‌ جام جهاني در قطر برگزار مي‌شود. اين دومين بار است كه اين مسابقات را در آسيا برگزار خواهيم كرد. بار نخست ميزباني مشترك كره و ژاپن بود كه تجربه بسيار موفقي از كار درآمد. نخستين‌بار است كه جام‌جهاني در يك كشور عربي برگزار خواهد شد و مطمئن باشيد كه اين دوره از بازي‌ها در قطر برگزار خواهد شد.
    منچسترسيتي در هفته‌ سيزدهم ليگ برتر موفق شد تيم شگفتي‌ساز ساوتهمپتون را در ورزشگاه سنت ماري با نتيجه‌ سه بر صفر شكست دهد تا به رده دوم جدول صعود كند. براي مدافع عنوان قهرماني يحيي توره، لمپارد و كليچي گلزني كردند. مانوئل پيگريني سرمربي منچسترسيتي از پيروزي تيمش برابر ساوتهمپتون ابراز خوشحالي كرد و عنوان كرد تيمش نشان داده كه تيمي مدعي در ليگ برتر است.
    بارسلونا در هفته سيزدهم ليگا در خانه والنسيا به ميدان رفت كه موفق شد با گل دقيقه 90 سرخيو بوسكتس برنده از زمين خارج شود و 3 امتياز مسابقه را از آن خود كند. لوئيس انريكه، سرمربي بارسلونا مي‌گويد به پيروزي تيمش برابر والنسيا در خانه حريف ايمان داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون