• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3122 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

سرخط خبرها

    با حضور دكتر طيب‌نيا، وزير اقتصاد قيمت‌گذاري دوباشگاه استقلال و پرسپوليس شنبه آينده در دستور جلسه هيات واگذاري قرار گرفت.
    مرحله جديد اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از روز 16 آذر در خانه كشتي شماره يك تهران آغاز مي‌شود.
    تيم فوتبال منتخب دانشجويان ايران در ادامه برنامه‌هاي تداركاتي خود به مصاف تيم فوتبال دانشجويان كشور آذربايجان خواهد رفت.
    نجمه آبتين، مربي تيم ملي تيروكمان ريكرو بانوان پس از كناره‌گيري از سمت خود و بر عهده گرفتن هدايت تيم‌هاي ملي جوانان و نوجوانان اعلام كرد به خاطر زندگي شخصي‌ام تصميم گرفتم از مربيگري تيم ملي بزرگسالان كنار بكشم.
    هفته يازدهم رقابت‌هاي بين‌المللي تنيس فيوچرز با قهرماني تنيسور اسپانيايي به پايان رسيد.
    سرپرستان فدراسيون‌هاي اسكي، هندبال و پزشكي، ورزشي براي شركت در انتخابات بايد استعفا دهند
    تيم هندبال منيزيم فردوس در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا با نتيجه 38بر27 مغلوب الجيش شد و تيم ثامن الحجج سبزوار ديگر نماينده ايران در اين مسابقات از تيم لخويا با نتيجه نزديك 23 بر 22 شكست خورد.
    جبرئيل رجوب، رييس فدراسيون فوتبال فلسطين در سخنان خود در مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال آسيا از سپ بلاتر، سوييسي كه در اين مراسم حاضر بود خواست تا اسراييل را به دليل حمله به فدراسيون فوتبال اين كشور با محروميت مواجه كند.
    فوتساليست‌هاي اميد روسيه را شش تايي كردند
 جمشيد نظمي، مديرعامل تراكتورسازي استعفايش را به هيات‌مديره اين باشگاه تحويل داد و به اين ترتيب تراكتورسازي در آستانه يك تغيير مديريتي قرار گرفت.
    ابوالفضل كريميان، رييس كميته فوتسال هيات فوتبال خراسان رضوي با استقبال از ميزباني مسابقات بين‌المللي اعلام كرد آماده برگزاري ديدار دوستانه ايران و برزيل هستيم.
    عليرضا مرزبان، سرمربي تيم فوتبال پديده مي‌گويد تيمش با ارايه يك بازي سرعتي و با كيفيت مي‌تواند در جام حذفي و ليگ برتر جايگاه مناسبي را به دست بياورد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون