• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3356 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

برادرزاده پرويز مظلومي تهديد كرد

ورود حراست وزارت ورزش به جنجال ريوالدو

گروه ورزش| كار ريوالدو و ماجراي عجيب 40 هزار دلار گمشده در قرارداد اين بازيكن، به حراست وزارت ورزش كشيده شد. اتفاقي كه قابل پيش‌بيني هم بود و در نهايت رييس حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد به زودي جلسه‌اي را با افرادي كه در پرونده عقد قرارداد اين بازيكن خارجي با باشگاه استقلال نقش داشتند برگزار خواهد كرد.

محمدحسين حميسي رييس حراست فدراسيون فوتبال نيز درباره جزييات ورود به اين پرونده مي‌گويد: «با دستور حسني‌خو، حراست وزارت ورزش پيگيري جدي در اين زمينه انجام داده است و اخيرا با حضور آقايان عليپور و بزرگي جلسه‌اي را با ريوالدو برگزار كرديم و صحبت‌هايش را شنيديم. اين بازيكن ادعا داشت كه پولي دريافت نكرده و بنا داريم با ساير كساني كه در اين قضيه دست دارند، صحبت كنيم. تا جايي كه مي‌دانم ريوالدو روز گذشته قراردادش را با استقلال فسخ و شب گذشته ايران را ترك كرده است. ما در حال پيگيري ماجرا هستيم و به هر حال اين 40 هزار دلار از بيت‌المال رفته و بايد ديد دست چه كسي يا چه گروهي است.»

اين روزها اما امير مظلومي كسي كه از او به عنوان مديربرنامه ايراني ريوالدو ياد مي‌شود در مظان اتهام قرار گرفته است. اتهام از اين بابت كه اگر او به هنگام دريافت پول كنار ريوالدو نبوده پس چه كسي اين پول را گرفته و 30 هزار دلار آن را به اين بازيكن داده و مابقي هم معلوم نيست به چه كسي يا كساني رسيده است! كار به جايي رسيده كه حتي نگاه‌ها و شبهات به سمت خود پرويز مظلومي هم رفت و حتي روز سه‌‌شنبه مظلومي در جمع خبرنگاران به دفاع از خودش و حتي برادرزاده‌اش هم پرداخت و اعلام كرد كه هيچ اطلاعي از جريان قرارداد ريوالدو ندارد و مسائل مالي قرارداد بازيكن مربوطه به او و ديگر اعضاي كادر فني ارتباطي نداشته است.

امير مظلومي برادرزاده سرمربي اين روزهاي استقلال البته در خصوص همه اين شبهاتي كه عليه او وجود دارد مصاحبه‌اي با خبرگزاري فارس انجام داده و ضمن تهديد كردن آنهايي كه اخباري پيرامون نقش داشتن او در گم شدن اين پول منتشر كرده‌اند گفته است: «هر كسي از كوچك تا بزرگ باشگاه استقلال عليه من بدون مستندات صحبت كند تا آخر ماجرا مي‌روم و ديگر بيشتر از اين سكوت نمي‌كنم. من تا الان به خاطر باشگاه استقلال، مرحوم پدرم و عمويم و از همه مهم‌تر به خاطر اينكه تيم در حال نتيجه گرفتن است سكوت كرده‌ام. من تا به حال به خاطر ريوالدو فقط 12 ميليون تومان بابت هتل و مسائل ديگر اين بازيكن از جيبم هزينه كرده‌ام و برخي در باشگاه استقلال دنبال فرافكني هستند تا اين هزينه‌ها به من پرداخت نشود. من شنيده‌ام كه آقاي بزرگي معاون حقوقي باشگاه در مصاحبه‌اي گفته كه پول ريوالدو را مديربرنامه‌هاي ايراني و خارجي او گرفته است. من از بزرگي و امثال او در باشگاه استقلال توقع دارم كه اسير شيطنت‌هاي برخي سايت‌ها يا روزنامه‌ها نشوند»

مديربرنامه‌هاي ريوالدو با اشاره به اينكه برخي از اينكه من با اين بازيكن كار كرده‌ام ايراد گرفته و اين مساله را نشانه اين مي‌دانند كه حتما پول دست من است، ادامه داد: «مگر كار كردن با ريوالدو جرم بوده كه برخي اين مساله را سندي براي كار كردن من با او دانسته‌اند؟ بنده كارهاي او در ايران را پيگير بودم و روزي كه قرارداد امضا شد مديربرنامه‌هاي برزيلي او هم حضور داشت و 80 هزار دلار تحويل اين شخص داده شد و من به عنوان شاهد اين موضوع را امضا كردم. اينكه اين پول چطور تقسيم شده و به دست چه كسي رسيده را من در جريان نيستم و حتي ريالي از اين پول را نديدم. مسلم است ريوالدو اكنون زير همه‌چيز زده است و اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند. او چون فهميده بايد پول را پس دهد توپ را به زمين من انداخته است. اين باشگاه استقلال بود كه من و ريوالدو را مقابل هم قرار داده است. من كه از ابتدا مش كلي نداشتم و با او در حال كار بودم»

با توجه به اين صحبت‌ها و اتفاقات رخ داده، به نظر مي‌رسد با ورود حراست وزارت ورزش به اين پرونده و پيدا شدن بعضي سرنخ‌هاي مهم پيرامون گم شدن 40 هزار دلار پول بيت‌المال، در آينده‌اي نزديك، باشگاه استقلال آبستن حوادث بسيار مهمي باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون