• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3356 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

جهاني لاس‌وگاس پربيننده‌ترين مسابقه در تاريخ كشتي

مسابقات جهاني كشتي لاس وگاس در تاريخ كشتي بيشتر از هر مسابقات غيرالمپيكي ديگري بازديد داشت. بيش از سه ميليون بازديد‌كننده به سايت اتحاديه جهاني كشتي در اين شش روز مراجعه كردند. سايت اتحاديه جهاني بيش از 16 ميليون بار مشاهده شده بود.

بازديد سايت به طور متوسط هر روز 8/2 ميليون بار بود كه نسبت به مسابقات سال‌هاي 2013 و 2014 بيشتر بود. در اين مسابقات بيش از 800 كشتي‌گير از 99 كشور دنيا مسابقه دادند. در مجموع اين مسابقات روسيه با چهار مدال طلا و 14 مدال قهرمان شد. امريكا از سال 2003 تاكنون ميزبان مسابقات
جهاني نشده بود.

اين دور از مسابقات در لاس وگاس نخستين مسابقات انتخابي المپيك ريو 2016 بود. 108 ورزشكار از 37 كشور و پنج قاره توانستند در وزن خود سهميه المپيك را كسب كنند. اين مسابقات ركورد 1/1 ميليون دلار فروش بليت را نيز به همراه داشت. موفقيت در برگزاري اين رقابت‌ها براي كشتي كه در سپتامبر 2013 دوباره بعد از شش ماه به بازي‌هاي المپيك بازگشت بسيار خوب است. كشتي در بازي‌هاي اروپايي امسال در باكو نيز يكي از محبوب‌ترين رشته‌ها بود. اخيرا لالوويچ، رييس اتحاديه جهاني كشتي نيز در جلسه IOC در كوالالامپور به عنوان يكي از اعضاي IOC انتخاب شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون