• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3485 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند

سردار نقدي در هشتمين جشنواره جوان سرباز:

برخي مي‌خواهند ما سرباز قدرت‌هاي شيطاني شويم و عقبگرد كنيم

 

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخي مي‌خواهند ما را به سيطره امريكا بازگردانند، ما را زير خفقان امريكا و انگليس ببرند، ما ارتجاع و عقبگرد كنيم و سرباز قدرت‌هاي شيطاني شويم. به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در هشتمين جشنواره جوان سرباز اظهار داشت: در سال‌هاي دور در اين سرزمين يك نظام جبار و ستمگر و جنايتكار حكومت مي‌كرد كه امريكا، ابر جنايتكار دوران، حامي اصلي او بود و كوچك‌ترين انتقاد، زندان و شديد‌ترين شكنجه‌ها را در پي داشت. خفقان تا حدي بود كه اگر كسي قرآن يا نهج البلاغه ترجمه‌دار داشت محكوم مي‌شد. نقدي گفت: ده‌ها هزار امريكايي نه فقط در ژاندارمري و شهرباني، بلكه در سازمان‌هاي مختلفي و حتي بانك مركزي كار مستشاري انجام مي‌دادند و از جيب ملت ما به آنها حقوق مي‌دادند تا امريكا بتواند در مقابل شوروي كه در رقابت با هم بودند، خط دفاعي تشكيل دهد.
وي ادامه داد: در آن روزگار در كشور ما تعداد بسيار كمي از روستاها برق داشت، چه برسد به آب آشاميدني، تلفن و... خيلي از مردم ما سواد نداشتند، در ايران شهرها از نعمت گاز بي‌بهره بودند در حالي كه گاز را به شوروي صادر مي‌كردند تا آنها با تبليغات كمونيستي جوانان را عليه شاه تحريك نكنند. اين وضع ما در رژيم ستم‌شاهي بود كه عده‌اي اندك مرفه و اغلب مردم گرسنه و فقير بودند.
رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: بعد از پيروزي بزرگ ملت ايران عليه شاه، امريكايي كه توسط ملت اخراج شده بود از همان روز اول توطئه كرد. ترورها، شورش‌ها و سازماندهي و آموزش گروهك‌هاي تروريستي و خرابكاري‌هاي بر عليه انقلاب توسط امريكا صورت مي‌گرفت و هنوز ادامه دارد.
وي به فداكاري ملت ايران در جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: جوان‌ها و سرباز‌ها و بسيجي‌هاي زيادي در غرب كشور و در شرق كشور فداكاري كردند و جنگ را اداره كردند كه 230 هزار شهيد نتيجه اين فداكاري‌هاست. صدها هزار جانباز نتيجه ايثار و از خودگذشتگي آنها است.
وي با يادآوري استقلال ملت ايران در مراحل مختلف تاريخ انقلاب خاطرنشان كرد: امروز وارث يك كشور مستقل و آزاد هستيد و آزادانه راي مي‌دهيد. مسير تكامل و تعالي بر روي شما بسته نيست. البته مشكلات داريم چرا كه زندگي بدون آزمايش‌ها ممكن نيست. نقدي در پايان با هشدار به مراقبت از نفوذ دشمن گفت: عده‌اي مي‌خواهند ما را به سيطره امريكا برگردانند. مي‌خواهند ما را زير خفقان امريكا وانگليس ببرند. عده‌اي مي‌خواهند ما ارتجاع و عقبگرد كنيم و سرباز قدرت‌هاي شيطاني بشويم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون