290 هزار تماس تلفني با ملت در سه ماهه اول سال
مركز ارتباط ملت- وابسته به بانك ملت- در سهماهه نخست امسال به بيش از ۲۹۰ هزار تماس تلفني پاسخ داد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، علاوه بر ۲۹۰ هزار تماس تلفني، در سه ماه اول سال جاري همچنين ۳۹۲ پست الكترونيك و ۵۶۱ پيام كوتاه براي مركز ارتباط ملت ارسال شده كه جمع كل تماسها با اين مركز از سه روش يادشده را به ۲۹۱ هزار و ۳۵۸ فقره رسانده است. بر اساس اين گزارش، بيشترين تماس تلفني با مركز ارتباط ملت مربوط به بانكداري اينترنتي با بيش از ۵۱ هزار فقره تماس، خودپرداز و كارتخوان فروشگاهي با بيش از ۴۴ هزار فقره تماس و كارتهاي بانكي با بيش از ۳۸ هزار فقره تماس بوده است.