• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3708 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

دليل ناراحتي كاوه رضايي و شايعه جدايي او چيست؟

از آپشن‌هاي قرارداد تا تيم ملي

كاوه رضايي در نخستين تمرين استقلال پس از تعطيلي چهار روزه شركت نكرد و در روزهاي گذشته هم در صفحه شخصي‌اش، تمام عكس‌هاي خود با پيراهن استقلال را پاك كرد.
پس از اين اتفاق، حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد شايعه جدايي مهاجم استقلال مطرح شد. برخي‌ها قرار گرفتن نام مهدي رحمتي و بختيار رحماني از ليست خروج استقلال را دليل ناراحتي رضايي عنوان و برخي نيز عدم دريافت مطالباتش را مهم‌ترين مساله جدايي اين بازيكن اعلام كردند. اما دليل ناراحتي مهاجم استقلال علاوه بر مطالباتش، به عليرضا منصوريان، سرمربي استقلال هم بازمي‌گردد. قرارداد رضايي با استقلال طبق آن چيزي كه در سايت سازمان ليگ ثبت شده، يك ميليارد تومان است. قراردادي كه هيچ فرد علاقه‌مندي به فوتبال باور نكرد و نخواهد كرد. خارج از اين مبلغ، باشگاه استقلال پيش از آغاز فصل قرارداد يك ميليارد و ۶۰۰ ميليون توماني با رضايي بست و اين بازيكن با سلام و صلوات به استقلال پيوست.
آپشن‌هايي هم در قرارداد اين بازيكن آمده كه به عنوان مثال در صورتي كه به تيم ملي دعوت شود، ۱۰۰ ميليون و اگر تا پايان فصل ۳۰ بازي با پيراهن استقلال انجام دهد، فلان مبلغ را خواهد گرفت. ظاهرا نماينده باشگاه استقلال به اين بازيكن گفته كه آپشن‌ها فرماليته است و همه مبلغ قرارداد او پرداخت خواهد شد. رضايي هم تا اينجاي كار ۶۰۰ ميليون تومان از استقلال پول گرفته است. طبق ادعاي اين بازيكن، او بايد در ماه‌هاي مهر، آذر و دي ماه پول مي‌گرفت، اما رضا افتخاري از زماني كه مسووليت باشگاه استقلال را پذيرفت، به رضايي و مديربرنامه‌هايش اعلام كرده كه قرارداد رضايي همان مبلغ ثبت شده است و پرداخت ۶۰۰ ميليون يعني بالاتر از ۵۰ درصد به او پرداخت شده است.
رضايي هم پاسخ داده كه اين مبلغ به قراردادي كه خارج از سازمان ليگ بسته شده، مربوط است و هنوز از اصل قرارداد يعني يك ميليارد تومان، پولي از سوي باشگاه استقلال پرداخت نشده است.
دومين مساله‌اي كه رضايي و استقلال با هم زاويه پيدا كرده‌اند، قول‌هايي بوده كه منصوريان به مهاجم تيمش داده است. ظاهرا سرمربي استقلال به رضايي قول داده كه اين بازيكن به تيم ملي دعوت خواهد شد، اما هر بار كه ليست تيم ملي اعلام شد، خبري از نام مهاجم استقلال نبود. اين اتفاق يك بار باعث ناراحتي رضايي شد و اين بازيكن شب قبل بازي با ذوب‌آهن در هفته هفتم از طريق مديربرنامه‌هايش اعلام كرد كه قصد جدايي از استقلال را دارد. در اين مقطع، بيشترين ناراحتي رضايي به مطالباتش باز‌مي‌گردد و او با باشگاه وارد چالشي شده كه شايد در روزهاي آينده استقلال را بار ديگر وارد حاشيه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون