• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3813 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

در نامه‌اي به دبير شوراي نگهبان

«رييسي» خواستار رسيدگي شوراي نگهبان به تخلفات انتخابات رياست‌جمهوري شد

 

گروه سياسي| روز گذشته سيد ابراهيم رييسي رقيب حسن روحاني در صحنه انتخابات رياست‌جمهوري كه حالا دوباره به توليت آستان قدس رضوي بازگشته است در نامه‌اي به احمد جنتي دبير شوراي نگهبان خواستار رسيدگي به تخلفات صورت گرفته در جريان انتخابات رياست‌جمهوري شد. بنا بر اين نامه سيد ابراهيم رييسي نامزد انتخابات رياست‌جمهوري در نامه‌اي به آيت‌الله جنتي، ضمن ابراز اعتماد و اطمينان به شوراي نگهبان‌، خواستار رسيدگي به برخي تخلفات در قبل و حين برگزاري انتخابات ۲۹ ارديبهشت ماه شد. به گزارش فارس، سيد ابراهيم رييسي نامزد انتخابات رياست‌جمهوري صبح ديروز در نامه‌اي به آيت‌الله احمد جنتي، ضمن ابراز اعتماد و اطمينان به شوراي نگهبان، خواستار رسيدگي به برخي تخلفات در قبل و حين برگزاري انتخابات 29 ارديبهشت ماه شد.
وي به همراه اين نامه 3 صفحه‌اي، صدها صفحه مستند را در چندين مجلد براي شوراي نگهبان ارسال كرده است. رييسي ضمن تاكيد بر حق‌الناس بودن آراي مردم، خواستار رسيدگي دقيق هيات نظارت بر انتخابات به اين تخلفات، تا حصول نتيجه قطعي شده است.
در بخشي از اين نامه آمده است: «همه ما در نظام مقدس جمهوري اسلامي موظف و مكلف به حفظ جمهوريت نظام و پاسداري از آراي مردم كه مصداق حقوق شهروندي ايرانيان است مي‌باشيم و اينجانب با وعده‌اي كه به مردم قهرمان و نجيب ايران داده‌ام، نمي‌توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سكوت كنم؛ لذا تقاضا دارم در اجراي قانون به موارد گفته شده توجه و رسيدگي جدي شود.» گفتني است از صبح جمعه و همزمان با آغاز انتخابات رياست‌جمهوري، سيد ابراهيم رييسي و اعضاي ستادش نسبت به بسياري از موارد اعتراض داشتند و حتي او در ساعات پاياني روز عازم وزارت كشور شد تا با وزير كشور جلسه‌اي در اين مورد داشته باشد.   گفتني است كه در جريان برگزاري انتخابات از سوي حاميان  وي اعلام شده بود كه برخي شهرها با كمبود تعرفه روبه‌رو شدندكه بلافاصله سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه اين اعتراضات بي‌پايه و اساس  است و كمبود تعرفه‌ها را تكذيب كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون