• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3813 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد

پيشخوان

ضرغامي: روحاني با انگيزه و پشتكار مي‌تواند مشكلات كشور را مرتفع كند
ايلنا| رييس اسبق صدا و سيما گفت: روحاني با همين انگيزه، روحيه و پشتكار روزهاي اخير به جنگ مشكلات كشور برود حتما توفيقات خوبي نصيب ملت خواهد شد. عزت‌الله ضرغامي در پيامي نوشت: «جناب آقاي حسن روحاني با كسب اكثريت آرا براي بار دوم رييس‌جمهور قانوني جمهوري اسلامي ايران شد. اين پيروزي را به ايشان تبريك مي‌گويم و براي‌شان آرزوي موفقيت دارم. آقاي روحاني در سه هفته آخر رقابت‌هاي انتخاباتي با گذشته متفاوت نشان داد. او با اقدامات متعدد و استفاده هوشمندانه و حداكثري از همه مزيت‌هاي نسبي خود توانست از لاك دفاعي بيرون آمده و نسبت به رقبا موضع تهاجمي بگيرد. موفقيت رييس‌جمهور آرزوي هر ايراني است. اگر او با همين انگيزه، روحيه و پشت‌كار روزهاي اخير به جنگ مشكلات كشور به ويژه در عرصه اقتصاد و معيشت مردم برود حتما توفيقات خوبي نصيب ملت خواهد شد. به جناب آقاي رييسي هم خدا قوت مي‌گويم. او با پشتيباني قريب به ۱۶ ميليون راي كه در تاريخ انتخابات كشور به عنوان نفر دوم بي‌سابقه است وضعيت استثنايي دارد و مي‌تواند در جايگاه نظارتي و آلترناتيو و قوي نسبت به دولت در پيگيري مطالبه مردم و ضمانت اجرايي وعده‌ها نقش تاريخي ايفا كند.»

 

وزير اطلاعات: ملت به همه مسوولان، مديران و سياسيون فرصت دوباره داد
واجا| وزير اطلاعات در پيامي به مناسبت حماسه پرشور انتخابات دوازدهمين دوره رياست‌جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا نوشت: حركت غرور آفرين شما ملت انقلابي و غيرتمند ايران اسلامي را در انتخابات سرنوشت‌ساز 29 ارديبهشت كه بحق نماد مردمسالاري ديني است، تبريك گفته، همت بلندتان را ارج مي‌نهيم و خداوند منان را بابت اين توفيق شاكريم. حضور به موقع شما زنان و مردان و اقشار مختلف جامعه در صحنه‌هاي خطيركشور، امنيت ملي و مشروعيت نظام را تضمين نموده است و بحق كه تجربه امنيت پايدار كشور در سال‌هاي اخير مديون همين شناخت درست و حضور به موقع مردم است كه جهانيان و مدعيان دروغين دموكراسي در جهان غرب را نيز به تعظيم واداشته است. سربازان گمنام امام زمان(عج) به وجود و حضور شما ملت شرافتمند، ولايت‌مدار و هميشه در صحنه افتخار مي‌كنند و از خداوند قادر توفيق پيمودن راه شهداي عزيز، امام شهدا(ره)، سلامتي و طول عمر با عزت مقام معظم رهبري و عزت و سربلندي جاودانه همه مردم عزيز را خواستارند و حماسه شكوهمند ملي را به رهبر فرزانه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) و حجت‌الاسلام‌والمسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني، رييس‌جمهور منتخب و همه آحاد ملت شريف‌مان تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايند.

 

هاشمي‌طبا:
 در ايام انتخابات بي‌‌خوابي نكشيدم
مصطفي هاشمي‌طبا گفت: براي انجام تبليغات هيچ فردي به من كمك مالي نكرد؛ دوستان دو سه بنر چاپ كردند و مجموعا در حدود 10 تا 20 ميليون تومان از خودمان هزينه كرديم و هزينه ديگري نداشتيم.
به گزارش ميزان، مصطفي هاشمي‌طبا با بيان اينكه هيچ تسهيلات مالي[وام و...] براي هزينه تبليغات نامزدهاي رياست‌جمهوري در نظر گرفته نشده است، گفت: از هيچ جا وام نگرفته‌ام و تقريبا هيچ هزينه‌اي هم نكردم. او ادامه داد: در اين مدت ناجا براي ما نزديك به چهار پنج نفر محافظ تعيين كرده بود. او در پاسخ به اين سوال كه آيا مردم در اين يك ماه گذشته از نامزدها درخواست شغل نيز داشته‌اند، گفت: در يك ماه اخير سلام و عليك و اظهار محبت مردم نسبت با من بيشتر شده بود؛ آنها چيز خاصي از من نمي‌خواستند. فقط متكديان سر چهارراه‌ها مي‌آمدند و پول مي‌خواستند و از سوي مردم درخواست كمك مالي از من نشد. او درباره احتمال استرس‌هاي شب‌هاي انتخاباتي گفت: هيچ‌وقت نشده كه شبي را خوابم نبرد؛ اين موضوع در يك ماه گذشته نيز صادق است و بي‌خوابي‌اي در ماه ارديبهشت نداشته‌ام. او درباره اينكه آيا براي انتخابات رياست‌جمهوري 1400 ثبت‌نام مي‌كند يا خير؟ گفت: براي دوره بعد ثبت‌نام نمي‌كنم؛ فكر نمي‌كنم سن من كفايت دهد. اين موضوع كه در سرخط خبرهاي رسانه‌ها بودم برايم مهم نبود؛ مهم اين بود كه من وظيفه‌اي را براي خودم قايل بودم و سعي كردم وظيفه‌ام را انجام دهم؛ ان‌شاءالله خدا قبول كرده باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون