• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3822 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ خرداد

قدرداني رييس اتاق ايران از بانك صنعت و معدن

 غلامحسين شافعي، رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران با ارسال نامه‌اي از علي‌اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن قدرداني كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، شافعي درخصوص دستاوردهاي بانك صنعت و معدن در دولت تدبير و اميد اظهار داشت: وظيفه خود مي‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمندتان در جهت تامين مالي پروژه‌هاي اقتصادي و ايجاد اشتغال در كشور صميمانه تشكر و قدرداني كنم. گفتني است، بانك صنعت و معدن در دوران دولت تدبير و اميد مبلغ ٢٦ هزار ميليارد تومان تسهيلات به صنايع كشور پرداخت كرده كه در نتيجه آن بيش از ٦٤٧ طرح صنعتي به بهره‌برداري رسيده است. تعداد اشتغال مستقيم ناشي از افتتاح طرح‌هاي يادشده بيش از ٢٥ هزار نفر است كه در مناطق مختلف به ويژه استان‌هاي محروم و كمتر توسعه‌يافته تاثير چشمگيري در فعال‌سازي فضاي كسب و كار داشته است. همچنين شرکت پویا ریس ابهر با بهره‌‌مندی از تسهیلات بانک صنعت ومعدن و با حضور نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و چندی از مقامات استان زنجان افتتاح می‌شود.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت ومعدن، این شرکت با دریافت ١٠ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و يك میلیون و ٥٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی از بانک صنعت و معدن، برای ١٤٦ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

 

راه‌اندازي سامانه جامع گردشگري كشور

در راستاي توسعه خدمات گردشگري، همراه اول و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، سامانه و اپليكيشن «ايران پلنر» را راه‌اندازي كردند.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول كه در حوزه‌هاي خدمات ديتاي باند پهن و واي فاي، خدمات ارزش افزوده، اپليكيشن‌هاي متنوع حوزه گردشگري، خدمات اينترنت اشيا و سيم كارت گردشگر در خدمت صنعت گردشگري است، در راستاي توسعه اين خدمات از تنها اپليكيشن جامع گردشگري ايران كه مورد حمايت سازمان گردشگري است، رونمايي كرد. از امكانات اين اپليكشين مي‌توان به نصب، دانلود و استفاده رايگان از تمامي خدمات، برنامه‌ريزي متنوع ايرانگردي، استانگردي، سفرهاي رويدادي و جاذبه‌هاي گردشگري ايران، انتخاب بهترين مكان در بهترين زمان و جست‌وجوي هوشمند سفر اشاره كرد. اين سرويس قدرت برنامه‌ريزي براي سفر و تجربه سفر در كنار حرفه اي‌ها را به مخاطب ارايه مي‌دهد. فاز مقدماتي اين برنامه كاربردي مهر ماه ۹۵ در نمايشگاه «ايران تلكام» و فاز نهايي آن بهمن ماه ۹۵ در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري رونمايي و خرداد ماه سال جاري اپليكيشن و سايت ايران پلنر به نشاني www. iranplanner. com به‌صورت رسمي راه‌اندازي شد. اين سايت و اپليكيشن به دليل امكان توزيع سفر در پهنه جغرافيايي ايران، ايجاد دسترسي اينترنتي به مقاصد و جاذبه‌هاي كشور، ارايه برنامه سفر، غذا و سوغات محلي هر مقصد و مسير سفر مورد حمايت مشترك «همراه اول» و «سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» قرار گرفته است. گفتني است، سال گذشته بنا به توافق راهبردي كه بين اپراتور اول و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري انجام شد، سيم‌كارتي با عنوان «سيم‌كارت گردشگر» براي رفاه حال گردشگران و پاسخگويي به نيازهاي آنان طراحي شد و در مراسم گراميداشت روز جهاني گردشگري كه جمعي از مديران صنعت گردشگري و مسوولان دولتي در آن حضور داشتند، از آن رونمايي شد.

 

معاون امور اجتماعي وزير بهداشت:
در حوزه خيرين سلامت آماده هم‌افزايي با بانك قرض‌الحسنه مهر هستيم

دكتر ايازي، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت در مراسم انعقاد تفاهمنامه ميان بانك قرض‌الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كه در محل ساختمان ادارات مركزي بانك برگزار شد، بيان داشت: اين تفاهمنامه خوب و ارزشمند نخستين سندي است كه بعد از سفر به استان يزد و حضور فعال در سمينار خيرين حوزه سلامت كشور ميان وزارتخانه و بانك امضا شده است. به گزارش اداره روابط عمومي و بازاريابي بانك قرض‌الحسنه مهر ايران، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت گفت: خداوند منان را سپاسگزاريم كه در اين ماه پرفضيلت توفيق امضاي اين قرارداد نصيب‌مان شد تا گامي موثر درراستاي تحقق مسووليت‌هاي اجتماعي وزارت بهداشت در حوزه سلامت برداشته شود. وي با اشاره به برگزاري انتخابات اخير كشور و توجه تمامي كانديداها به توانمندسازي محرومين بيان داشت: دولت دوازدهم به‌صورت مصمم حمايت از محرومين و رفع مايحتاج نيازمندان جامعه را در دستور كار خود قرار داده و بر اين اساس بنا شده تا براي تمامي گروه‌هاي آسيب‌پذير، پكيج مناسبي را تهيه و تدوين كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون