• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3840 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

در انتخابي تيم ملي كشتي هيچ حريفي را دست‌كم نمي‌گيرم

حسين‌خاني: به چيزي جز دوبنده تيم ملي فكر نمي‌كنم

مصطفي حسين‌خاني دارنده مدال برنز وزن 70 كيلوگرم كشتي آزاد درباره آخرين وضعيت خود در آستانه حضور در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در رقابت‌هاي جهاني پاريس اظهار كرد: تا روز يكشنبه در اردوي تيم ملي حضور داشتم و خوشبختانه به واسطه تمرينات خوبي كه پشت سر گذاشتم از وضعيت مناسب روحي و بدني برخوردارم و آماده‌ام در رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي به روي تشك بروم. بهترين‌هاي كشتي ايران در اين رقابت‌ها حاضر خواهند بود و همگي مي‌آيند كه به دوبنده تيم ملي برسند بنابراين به طور حتم كار سختي در پيش دارم اما نمي‌خواهم هيچ حريفي را دست كم بگيرم و با تمام توان مبارزه مي‌كنم تا صاحب دوبنده تيم ملي در مسابقات جهاني شوم.
به لحاظ آمادگي بدني در شرايط خوبي قرار دارم هر چند 100 درصد آماده نيستم چرا كه 50 روز پس از اين رقابت‌ها، زمان برگزاري مسابقات جهاني است و هيچ كشتي‌گيري نمي‌تواند در مدت كمتر از دو ماه دو مرتبه به اوج آمادگي برسد. البته وضعيت بدني متناسب با اين رقابت‌ها را دارم و آماده‌ام مقابل حريفانم قرار بگيرم. حسين‌خاني درباره مهم‌ترين رقباي خود در اين مسابقات گفت: تمامي كشتي‌گيران حاضر در اين مسابقات بهترين‌هاي ايران محسوب مي‌شوند چرا كه توانسته‌اند از فيلترهاي مختلف عبور كنند و جواز حضور در اين رقابت‌ها را به دست بياورند بنابراين در تمامي اوزان مطمئنا شاهد رقابت‌هايي سخت و نفس‌گير خواهيم بود.
در وزن 70 كيلوگرم نيز كشتي‌گيران بسيار خوبي حضور دارند اما من به چيزي غير از حضور در مسابقات جهاني پاريس فكر نمي‌كنم و مي‌آيم تا با قدرت به هدفم برسم. بر روي نفر خاصي تمركز ندارم و در همه كشتي‌هايم با قدرت به روي تشك مي‌روم. اميدوارم بتوانم مبارزات خوبي را به نمايش بگذارم و در نهايت لياقت پوشيدن دوبنده تيم ملي را داشته باشم. پس از آن هدفم رسيدن به خوشرنگ‌ترين مدال در رقابت‌هايي جهاني 2017 است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون