• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3850 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

انتخاب «فرزانه شرفبافي» به مديرعاملي هما

يك مقام ارشد صنعت هوايي خبر داد: پس از حدود هشت سال مديريت فرهاد پرورش در رأس هرم مديريتي ايران‌اير، مقرر شده است فرزانه شرفبافي كه عضويت هيات‌مديره اين ايرلاين را بر عهده دارد، در صورت تصويب هيات‌وزيران جايگزين وي در هما شود و پرورش هم به عنوان نماينده سازمان هواپيمايي ايران، به كانادا برود.
به گزارش فارس، مقرر شده است فرزانه شرفبافي عضو كنوني هيات‌مديره هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، پس از تصويب هيات‌وزيران جايگزين فرهاد پرورش شود و مديرعاملي اين ايرلاين ملي را بر عهده بگيرد. از سوي ديگر فرهاد پرورش مدير‌عامل شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران‌ قرار است به زودي راهي كانادا شود تا به عنوان نماينده ايران در سازمان بين‌المللي هوانوردي در مونترال كانادا مشغول به فعاليت شود.
پرورش فعاليت در شركت ايران‌اير را از سال 1369 آغاز كرد و در فاصله سال‌هاي 1386 تا 1388 به عنوان معاون مديرعامل و عضو هيات‌مديره ايران‌اير فعاليت كرد. پرورش در مهرماه 1388 با تاييد هيات‌وزيران وقت، بنا به پيشنهاد وزارت راه و ترابري وقت و با حكم محمدرضا رحيمي (معاون اول رييس‌جمهور وقت) به جاي حسامي، به عنوان مديرعامل ايران‌اير منصوب شد. در دولت يازدهم هم پرورش همچنان مديرعامل شركت ايران‌اير باقي ماند. پيش از اين عباس عراقچي، معاون امور حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه در نامه‌اي به وزير راه و شهرسازي اعتبارنامه فرهاد پرورش نماينده جديد سازمان هواپيمايي كشوري در ايكائو را ارسال كرد. فرزانه شرفبافي سابقه كاري 20 ساله در ايران‌اير دارد.
وي پيش از اين ‌در مقطعي كوتاه در بخش مهندسي و تعميرات هما فعاليت كرد و سپس به واحد آموزش هما رفت؛ شرفبافي با حكم فرهاد پرورش رييس مركز آموزش هما شد و از سال گذشته به عضويت هيات‌مديره اين ايرلاين ملي درآمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون