• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3850 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

انگاپت، ارزشمندترين بازيكن ليگ جهاني شد

در پايان ليگ جهاني واليبال 2017 فدراسيون جهاني واليبال، تيم منتخب اين دوره از رقابت‌ها را معرفي كرد. در اين ليست اروين انگاپت، دريافت‌كننده قدرتي فرانسه به عنوان ارزشمندترين بازيكن ليگ جهاني واليبال 2017 انتخاب شد. همچنين بنجامين تونيوتي، پاسور تيم فرانسه نيز به عنوان بهترين پاسور معرفي شد. در بخش بهترين اسپكرها ريكاردو لوكارلي از برزيل و اروين انگاپت از فرانسه در تيم برتر ليگ جهاني قرار دارند. والاس دسوزا نيز به عنوان بهترين پشت خط زن مسابقات معرفي شد. گراهام ويگراس از كانادا و كوين لروكس فرانسوي نيز به عنوان بهترين مدافعان ليگ جهاني انتخاب شدند. بيلير بن، ليبروي كانادا نيز عنوان بهترين بازيكن آزاد را كسب كرد. پس از معرفي تيم منتخب ليگ جهاني 2017، فدراسيون جهاني واليبال اسامي بهترين بازيكنان را بر اساس معيارهاي امتيازي معرفي كرد. در بخش امتيازآورترين بازيكنان استفان بوير از فرانسه با 165 امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيكن اين دوره از ليگ جهاني انتخاب شد. تسوتان سوكولف از بلغارستان و تيلور ساندر از امريكا با 147 و 146 امتياز در رده‌هاي بعدي ايستادند. در بخش بهترين اسپكرهاي مسابقات ماركو ايوويچ از صربستان با 94/53 درصد بهترين آبشارزن ليگ جهاني شد. استفان بوير با 15/53 درصد و بنجامين پچ از امريكا با 86/52 درصد در جايگاه‌هاي بعدي قرار گرفتند.
نيكولا نيكولف از بلغارستان كه سابقه بازي در ليگ ايران را نيز دارد موفق شد با 74/0 درصد به عنوان بهترين مدافع معرفي شد. الياس كوركائف از روسيه و ديويد اسميت از امريكا نيز پس از او در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش بهترين سرويس‌زنان باز هم نام استفان بوير با    52/0 درصد در صدر بهترين‌ها ديده مي‌شود. پس از او ديميتري ولكف از روسيه و مائوريسيو سوزا از برزيل در رده‌هاي بعدي ايستادند. در بخش بهترين پاسورهاي ليگ جهاني 2017 سعيد معروف، كاپيتان تيم‌ ‌ملي واليبال ايران با 06/5 درصد در جايگاه سوم برترين پاسورهاي ليگ جهاني قرار دارد.
 برونو رزنده و نيكولا جووويچ بالاتر از سعيد معروف در اين ليست جاي گرفته‌اند. در بخش بهترين توپ‌گيرها پاول زاتورسكي از لهستان با 14/2 درصد در صدر قرار دارد. بيلير بن و مائوريسيو سيلوا در جايگاه‌هاي دوم و سوم ايستادند. همچنين ميلاد عبادي‌پور با 65/1 درصد در جايگاه چهارم بهترين توپ‌گيرهاي ليگ جهاني قرار گرفت. در قسمت بهترين دريافت‌كننده‌ها مائوريسيو سيلوا از برزيل با 83/65 درصد در جايگاه نخست قرار گرفت و جان گوردن پرين از كانادا و ماسيمو كولاچي از ايتاليا پس از او در مكان‌هاي
 بعدي ايستادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون