• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3862 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ مرداد

پوگبا با اين راهكار به اوج باز مي‌گردد

مايكل كاكس نويسنده ESPN

يك سال از انتقال پرسروصداي گران‌ترين بازيكن فعلي دنيا يعني پول پوگبا مي‌گذرد اما او كه با 89 ميليون پوند به اولدترافورد آمد هنوز نتوانسته شايستگي‌هايش را نشان دهد. پارسال خيلي‌ها اعتقاد داشتند اين رقم براي پوگبا خيلي زياد است اما وقتي چلسي براي مهاجم بااستعداد اما هنوز خام رئال يعني آلوارو موراتا 58 ميليون پوند هزينه مي‌كند و منچسترسيتي، كيل‌واكر افول كرده را 50 ميليون پوند مي‌خرد (و تازه پاري‌سن‌‌ژرمن هم مي‌خواهد 200تا براي نيمار بپردازد)، ديگر نبايد به انتقال 89 ميليون پوندي يكي از بهترين هافبك‌هاي دنيا با رقم 89 ميليون پوند خرده بگيريم.
ركورددار بودن در بازار نقل و انتقالات به اين معنا بود كه پوگبا ناچارا در پايان فصل يا يك بازيكن موفق شناخته مي‌شد يا يك شكست خورده. جالب اينكه در پايان فصل او از نگاه هواداران يونايتد يك بازيكن موفق بود و از نگاه هواداران تيم‌هاي رقيب يك شكست خورده. اما حقيقت جايي نزديك به هر دوي اين فرضيات است. پوگبا در فصلي كه گذشت بي‌نهايت تاثيرگذار بود، بازي را از خط مياني به جريان مي‌انداخت و پاس‌هاي بي‌نظيري را به خط حمله مي‌فرستاد. اما در عين حال چند عامل كوچك هم وجود داشت كه او را از بهترين بودن دور كرد. پوگبا عملكردش در بازي‌هاي بزرگ نااميدكننده بود، كمتر گل زد و پاس گل‌هاي كمي داد.
به نظر من اگر بخواهيم به توانايي پوگبا اعتماد كنيم، بايد او را به خط حمله نزديك كرد؛ جايي كه مي‌تواند پاس گل بدهد و هماهنگي خط دفاعي حريف را بشكند. در فصل گذشته اين نقطه بزرگ‌ترين ضعف يونايتد بود و پوگبا بهترين راه‌حل مساله است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون