• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3862 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ مرداد

هدف نهايي ما المپيك 2020 است

در پاريس دنبال نتيجه نيستيم

ابراهيم جوادي عضو شوراي فني كشتي آزاد

كميل قاسمي با وجود آسيب‌ديدگي‌ به فرآيند انتخابي تيم‌ ‌ملي احترام گذاشت و در اين مسابقات به روي تشك رفت كه در نهايت مقابل چهره سنگين وزن ايران يدالله محبي نتيجه‌ را واگذار كرد و شانس حضور در مسابقات جهاني را از دست داد. حسن رحيمي هم پس از غيبت در مسابقات انتخابي به دليل مصدوميت ديگر نتوانست به تمرينات خود در اردوي تيم‌ ‌ملي ادامه‌ دهد.
حسن رحيمي، يكي از بهترين كشتي‌گيران ايران است كه شوراي فني برگزاري انتخابي ميان او و ساير مدعيان را تدارك ديد، اما به‌ هر حال رحيمي به دليل مصدوميت نمي‌تواند در ديدار انتخابي كشتي بگيرد و او شانس حضور در جهاني را از دست داد.
ما سعي كرده‌ايم تمامي موارد انتخابي تيم‌هاي ملي بر اساس قانون باشد تا هيچ حقي از كشتي‌گيران ضايع نشود و در كنار آن همه چهره‌هاي مستعد كشتي ايران مطمئن باشند مي‌توانند با تلاش و پشتكار به تيم‌هاي ‌ملي راه پيدا كنند كه اين امر آينده كشتي ايران را بيش از پيش تامين خواهد كرد.
ما زحمت زيادي براي جا انداختن فرآيند انتخابي تيم‌ ‌ملي داشتيم و به هيچ‌وجه دوست نداريم آن را زير پا بگذاريم. از سوي ديگر هدف ما المپيك 2020 است. اگر مي‌خواستيم چنين كاري را انجام دهيم كل فرآيند انتخابي تيم‌ ‌ملي زير سوال مي‌رفت. ما سه سال است كه پاي فرآيند انتخابي ايستاده‌ايم و نمي‌خواهيم زحمات‌مان بر باد برود. به‌ هر حال كشتي‌گيران جوان نيز بايد در ميادين مهمي همچون جهاني حضور پيدا كنند تا صاحب تجربه شوند. ما بايد به اين نفرات اعتماد كنيم و آنگاه توقع نتيجه‌ داشته باشيم.
البته كشتي‌گيران بايد بدانند كه حضورشان در مسابقات جهاني قطعي نيست تا دست از تلاش و كوشش بر ندارند و با انگيزه به تمرينات خود ادامه‌ دهند. ان‌شاء‌الله تركيب تيم‌ ‌ملي 15 روز باقي‌ مانده به اين مسابقات اعلام مي‌شود و در آن فرصت نيز كادرفني اقدامات لازم براي آماده‌سازي روحي كشتي‌گيران را انجام خواهد داد. بعد از المپيك ريو كشتي آزاد نيز همانند كشتي فرنگي با تغيير و تحولات و ورود چهره‌هاي جديد همراه بوده است. ما امسال نفرات شاخصي را در تركيب تيم نداريم، اما جوانان جوياي نام و با انگيزه آماده هستند تا از آبروي كشتي ايران دفاع كنند. ما سه سال تا المپيك 2020 زمان داريم و چهره‌هاي جوان بايد خودشان را نشان دهند. هدف نهايي ما رقابت‌هاي المپيك است و در مسابقات جهاني پاريس با توجه به تركيب جواني كه داريم به دنبال نتيجه‌ نيستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون