• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3186 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲ اسفند

سگي كه يونان هرگز فراموش نمي‌كند

لوكانيكوس، سگ معترض يوناني كه همواره در صف اول اعتراضات مردمي يونان بود. لوكانيكوس (Loukanikos)افسانه‌اي به خاطر شركت بي‌باكانه‌اش در درگيري با پليس ضدشورش آتن، بين سال‌هاي 2012 – 2008، در اوج بحران منطقه يورو شناخته شده است. اين سگ كه به نماد مبارزات مردمي يونان تبديل شده بود، تقريبا در همه اعتراضات چند سال اخير يونان شركت داشته. هر كجا مردم بودند، او هم در ميان‌شان بود. ويديويي از حضور او در اين تظاهرات مختلف خياباني در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از 10 ميليون بازديد‌كننده داشته است. مجله تايم در سال ۲۰۱۱ اين سگ را به عنوان حيوان سال برگزيده بود. اكثر كاربران دنيا با به اشتراك‌گذاري اين ويديو درباره حضور او در يونان نوشته‌اند و اين سگ باعث تعجب مردم زيادي در دنيا شده است. حضور دايمي او در اين جنگ‌هاي خياباني او را تبديل به يك اسطوره كرده است.

مردي كه تمام وسايل خانه‌اش بزرگ است

يكي از مجسمه‌سازان اروپايي به تازگي خانه‌اي براي خودش درست كرده است كه تمام وسايل اين خانه با ابعاد بسيار بزرگي طراحي و ساخته شده‌اند. اين مجسمه ساز بعدا در ويديويي كه درباره خانه خودش درست كرده است ابتدا همه را به اين اشتباه مي‌اندازد كه شايد اين يك صحنه تئاتر عروسكي است و اين وسايل در صحنه بزرگ به نظر مي‌رسند اما هرچه اين ويديو جلوتر مي‌رود شما متوجه مي‌شويد كه اين خانه واقعي اوست و وسايل خانه به اين اندازه بزرگ هستند. اين ويديو در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از پنج ميليون بازديد‌كننده به خود اختصاص داده است. كارهاي اين مجسمه‌ساز به اندازه‌اي براي مردم جذاب بوده كه همه از او پرسيده‌اند كه چگونه اين كارها را كرده و به دنبال سفارش دادن اين وسايل بوده‌اند. كارهاي او مورد علاقه ثروتمندان زيادي قرار گرفته است.

ملاقات كوتاه‌ترين مرد با بلند‌ترين مرد جهان

ويديويي از ديدار بلندقد‌ترين و كوتاه‌قد‌ترين مردهاي دنيا در شبكه‌هاي اجتماعي توانسته بيش از 21 ميليون بازديد‌كننده داشته باشد. اين ويديو براي نخستين بار از يوتيوب به نمايش گذاشته شد اما حالا در تمام شبكه‌هاي اجتماعي وجود دارد. در اين مراسم كه اين دو نفر همديگر را ملاقات مي‌كنند بيشتر از اينكه بلند قدترين مرد دنيا جلب‌توجه كند، قدكوتاه‌ترين مرد دنيا براي همه جالب به نظر رسيده است و اكثر كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي درباره او نوشته‌اند كه با وجود اينكه از نظر جسماني و قد با تمام مردم دنيا تفاوت دارد اما توانسته تا امروز كارهاي بزرگي انجام دهد و مثل همه انسان‌ها زندگي كند. اين ويديو همچنان از جذاب‌ترين ويديوها در شبكه‌هاي اجتماعي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون