• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4017 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

حمله تند برزگر به فردوسي‌پور: ما مثل تو بله‌قربان‌گو نيستيم!

دوشنبه شب در قسمتي از برنامه 90، تيزري با صداي عادل فردوسي‌پور پخش شد كه وي با قرار دادن عكس رسول خادم به جاي تمامي اعضاي شوراي فني كشتي آزاد، عنوان كرد: «رسول خادم رييس فدراسيون كشتي خودش را
به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ايران معرفي كرد.
وي اين گونه به تماشاگران تلويزيوني القا كرد كه اعضاي شوراي فني كشتي آزاد هيچ گونه اختياري از خود ندارند و اين خادم است كه هر گونه بخواهد در كشتي تصميم‌گيري مي‌كند.»
منصور برزگر، عضو شوراي فني كشتي با اشاره به پخش اين تيزر اظهار كرد: «برنامه 90 مختص به فوتبال است و مجري آن هيچ اطلاعي از مرام و مسلك كشتي ندارد. اين گونه اظهارنظر مجري اين برنامه درباره شوراي فني كه بزرگان كشتي در آن عضو هستند، نشان مي‌دهد او نمي‌داند كه چگونه بايد درباره بزرگان ورزش صحبت كند. او فكر مي‌كند همه مثل خودش هستند كه مافيا درست كنند. ما اگر مي‌خواستيم بله‌قربان‌گو باشيم بايد وزير مي‌شديم. ما در كميته فني همه حرف‌هاي‌مان را به راحتي مي‌زنيم و در آخر با جمع‌بندي به بهترين نتيجه ممكن كه به نفع كشتي باشد مي‌رسيم.
ما نه نيازي به پول و قدرت و نه مسافرت خارجي داريم. از اينكه برنامه 90 كه يك برنامه فوتبالي است به كشتي توجه دارد خوشحاليم اما چيزي را بگويند كه واقعا برازنده ما باشد. بهتر است او اندازه و ارزش خود را بداند و هر حرفي را در اين برنامه بر زبان نياورد. تمام بودجه مملكت را در اين فوتبال مي‌ريزند و اين هم نتايجش است اما كشتي با اين همه مشكلات هميشه بار ورزش ايران را به دوش كشيده و با يك موضوع يا يك شكست همه دنبال انتقاد هستند.»
برزگر در پايان خطاب به مجري برنامه 90 گفت: «شما دنبال پول هستيد. در كشتي هم چون از اين خبرها نيست سراغش نمي‌آييد و وقتي هم مي‌خواهيد از كشتي بگوييد حرمت‌ها را حفظ نمي‌كنيد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون