• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4060 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ فروردين

بارها به منصوريان گفتيم كه مشاوران خوبي ندارد

علي جباري

اين استقلال همان تيم منصوريان است كه شفر موفق شده با آن نتايج خوبي بگيرد. ما بارها به منصوريان گفتيم كه مشاوران خوبي ندارد ولي زياد به اين مساله توجه نكرد. به هرحال روند نتايج به شكلي بود كه نياز بود يك شوك به تيم وارد شود و شفر به جاي منصوريان آمد. او در استقلال خوب كار كرده و زحمت زيادي كشيده است. اگر يادتان باشد وقتي او به استقلال آمد مخالفان زيادي داشت و مي‌گفتند او پيرمرد است ولي آمد و كار كرد. از تجربياتش استفاده كرد و موفق بود.

اما درباره بحث تمديد قرارداد شفر، افتخاري درست مي‌گويد. روز اول كه شفر آمد قرار بود يك آناليزور يعني پسرش را به تيم بياورد و در ادامه هم دستياراني را به استقلال آورد. مبلغ قراردادش هم مشخص بود و قرار بود براي سال بعد هم رقمش يك درصد مشخصي اضافه شود. حالا اينكه يكسري مشاور ضد استقلالي دورش جمع شده‌اند باعث اين بحث‌هاي اخير شده است. ما بايد به قول و قرارهاي‌مان پايبند باشيم تا مشكلي ايجاد نشود. من منكر زحمات شفر نيستم و معتقدم او خيلي هم خوب كار كرده است ولي بايد به قول و قرارها پايبند باشد و خواسته‌هاي معقولي داشته باشد. بهتر است نه فقط منتظري، بلكه ساير بازيكنان مسائل مربوط به مديريت باشگاه را در اختيار مديرعامل بگذارند و در اين زمينه صحبت نكنند. تجربه من نشان مي‌دهد كه هروقت بازيكن در اين مسائل دخالت كرده، در نهايت اتفاقات خوبي رخ نداده است.

متاسفانه برخي از مشاوران شفر در ظاهر استقلالي‌ هستند ولي در عمل دارند تيشه به ريشه استقلال مي‌زنند. من معتقدم كه شفر بايد به حرف‌هايي كه روز اول در ايران زد پايبند باشد. افتخاري تلاش خوبي در استقلال دارد و ما ديده‌ايم كه او بخش بزرگي از بدهي‌ها را پرداخت كرده است و بايد حمايت شود. متاسفانه يك عده مگس دور شيريني شده‌اند و براي تيم مشكل ايجاد مي‌كنند. به اين حاشيه‌سازان مي‌گويم كه استقلال باشگاهي است با 80-70 سال قدمت. مطمئنا اين افراد حاشيه‌ساز كه به دنبال مسائل ديگري هستند، با گذر زمان دست‌شان رو خواهد شد.

پيشكسوت استقلال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون