• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4060 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ فروردين

پرسپوليس به راحتي مي‌تواند السد را شكست دهد

حسين كلاني

پرسپوليسي‌ها در يك ماه اخير انگيزه لازم را براي خوب بازي كردن نداشتند. فاصله امتيازي اين تيم با زحمت كادر فني و بازيكنان با ساير رقبا بيشتر شده بود و بازيكنان براي اينكه از مصدوميت‌هاي احتمالي و از دست دادن بازي‌هاي مهم جلوگيري كنند، خيلي خود را به زحمت نمي‌انداختند. پرسپوليس از يك ماه قبل قهرمان شده بود و تنها يك امتياز مي‌خواست كه آن هم در ديدار با پديده به دست آمد. اكنون سرخ‌ها بايد به فكر بازي‌هاي آسيايي و رقابت با السد باشند تا با پيروزي برابر اين تيم به عنوان صدرنشين صعود كنند و بار ديگر بهترين بودن خود را ثابت كنند.

نبايد اين توهم را در بازيكنان و كادر فني به وجود بياوريم كه چون السد توانسته در بازي رفت پرسپوليس را شكست دهد، تيم شكست‌ناپذيري است. هيچ تيمي توان مقابله با پرسپوليس را به خصوص در ورزشگاه آزادي و با حضور تمامي هواداران اين تيم ندارد. كادر فني اگر كمي روي خط فوروارد كار كند تا مهاجمان ضربات خود را با دقت بيشتري روانه دروازه‌ كنند پرسپوليس به راحتي مي‌تواند السد را شكست دهد و صدرنشين گروهش شود.

از مهم‌ترين علل قهرماني‌هاي فراوان پرسپوليس در سال‌هاي اخير همبستگي ميان اعضاي باشگاه است. ما اين همبستگي را در بين مديريت و كادر فني، كادر فني و بازيكنان و حتي مديريت و بازيكنان مي‌بينيم و قابل مشاهده است. اين عوامل باعث شده تا در تيم آرامشي به وجود ‌آيد كه بازيكنان و كادر فني كار خود را كنند و دغدغه‌اي به جز كسب عناوين مختلف و شادي هواداران نداشته باشند. البته در اين چند سال مشكلاتي نيز بوده است كه مديريت سعي كرده با وجود آنها كار خود را انجام دهد و آرامشي را در تيم به وجود بياورند.

طي جلساتي كه در طول اين هفته‌ و هفته‌ بعد برگزار خواهد شد، سرمربي آينده تيم‌ ‌ملي اميد مشخص مي‌شود. متاسفانه در جلسات قبلي كميته‌ فني حضور نداشتم اما شرايط دموكراتيكي در اين كميته‌ برقرار است كه اعضا، ايران و سربلندي كشور را ملاك خود قرار مي‌دهند تا مربي‌اي را انتخاب كنند كه بتواند بار ديگر پرچم ايران را در جهان بالا ببرد.

پيشكسوت پرسپوليس

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون